Trei tineri au pornit o afacere prin care profită de hainele murdare ale altora
0Ce poţi face cu 15 lei? Poţi cumpăra aproape trei litri de benzină, trei bilete cu variantă simplă la Loto 6/49 sau poţi să mergi cu trenul de la Bucureşti la Ploieşti. Dar poţi şi să speli şi să usuci hainele în mai puţin de o oră.
Pentru Bogdan Grigoraş (33 de ani, centru foto) şi George Vulcu (30 de ani, dreapta foto), ideea unui business cu laundromate – spălătorii self-service de haine, care funcţionează fără personal, non-stop, pe bază de jetoane cumpărate de la un automat – s-a cristalizat în perioada în care erau sportivi de performanţă şi mergeau în cantonamente de atletism. „Aveam câte două-trei antrenamente pe zi şi aveam mereu multe haine de spălat. Încă de atunci ne-am gândit că ar fi bine să avem o astfel de spălătorie prin preajmă. Până atunci, le văzusem doar prin filmele americane“, povesteşte Bogdan Grigoraş.
Câţiva ani mai târziu, celor doi li s-a alăturat Răzvan Rizea (33 de ani, stânga foto), fost coleg de liceu al lui Bogdan, şi au deschis împreună o spălătorie self-service sub brandul Easywash. Se întâmpla în 2012, în zona Timpuri Noi din Capitală, şi erau convinşi că studenţii din căminele din zonă vor deveni clienţii lor fideli.