FOTO Cum arată mall-ul Sun Plaza, după ce a fost remodelat cu 30 de milioane de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:
sun plaza

După doi ani de transformări, compania austriacă S IMMO AG a finalizat reconfigurarea centrului comercial Sun Plaza din Bucureşti, iar toate spaţiile astfel modernizate vor fi deschise publicului în data de 22 martie.

GALERIE FOTO

Începând din această lună, noi branduri se alătură proiectului: Intimissimi, Calzedonia, La Femme, Travel Brands, Various Brands, Sizeer, Sofiaman, Credit Europe Bank, Meli Melo Deco şi două restaurante noi: Toan’s şi Marty.

În 2016, la şase ani de la inagurare, centrul comercial Sun Plaza din sudul Bucureştiului a acceptat procesul de reconfigurare menit să îmbunătăţească considerabil mixul de chiriaşi şi numărul de magazine. Lucrările au început în primul trimestru din 2016 şi au fost încheiate, conform planului, în martie 2018.

Până în prezent, acesta este cel mai amplu proces de reconfigurare a unui mall din Bucureşti. Peste 20,000 mp au fost supuşi modernizării în total, după cum urmează: 11.000 mp cuprinşi într-o aripă comercială nou construită, ce va acomoda peste 40 noi magazine, plus alţi 9,000 mp cuprinşi în spaţii existente şi care au fost transformate ca parte din proiect. Numărul total de spaţii de retail din Sun Plaza depăşeşte astfel pragul de 170 unităţi.

sun plaza

Reconfigurarea Sun Plaza a fost realizată în etape, pe o perioadă de 24 luni, pentru a facilita continuarea în bune condiţii a activităţii chiriaşilor şi pentru a menţine un nivel ridicat de confort pentru vizitatorii centrului. Investiţia totală s-a ridicat la 30 milioane de euro.

„Suntem încântaţi să anunţăm că am încheiat renovarea centrului comercial Sun Plaza. Decizia de a îmbunătăţi oferta şi designul Sun Plaza a avut la bază tendinţele actuale din piaţa de retail, precum şi preferinţele clienţilor noştri. Centrele comerciale sunt o componentă din ce în ce mai importantă în viaţa de zi cu zi. O astfel de transformare duce la un nou nivel de posibilităţi pentru cumpărători şi face din Sun Plaza un punct de atracţie pentru întregul oraş. Mai mult, reconfigurarea conduce la o creştere sustenabilă a valorii proprietăţii, ca şi a întregului nostru portofoliu, dar şi la asigurarea profitabilităţii pe termen lung”, susţine Friedrich Wachernig, membru în consiliul de administrare a S IMMO AG.

Reconfigurarea Sun Plaza este concepută de către arhitecţii şi inginerii ATP (Viena), una dintre cele mai mari companii de proiectare integrată. Contractorul local desemnat pentru lucrările de construire a fost Bog’Art, iar coordonarea proiectului a fost asigurată de către Optim Project Management.

sun plaza

„Suntem mândri că am contribuit la remodelarea Sun Plaza de către S IMMO AG, unul dintre cele mai ample astfel de procese din România. Aproape jumătate din suprafaţa de retail a mall-ului a fost supusă unor modificări complexe, în timp ce adăugarea noii clădiri a dus la creşterea eficienţei întregului proiect – care a continuat să opereze fără întrerupere pe toată durata lucrărilor. Standardele calitative ridicate ale proiectului sunt vizibile atât în noile spaţii de retail rezultate în urma reconfigurării, cât şi prin încorporarea lucrărilor de artă. Arta nu trebuie să se limiteze la o scenă sau un muzeu, ci poate face parte din viaţa noastră de zi cu zi”, spune arhitectul Heinz Lindner, ATP associate partner în Viena.

Inaugurat în luna februarie a anului 2010, Sun Plaza este centrul comercial dominant din zona de sud a Bucureştiului, cu o suprafaţă construită totală de 208,000 m.p., fiind administrat de CBRE România şi deţinut de S IMMO AG.

 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite