Ce lanţ de magazine vrea să deschidă 1.500 de unităţi în România, până în 2020

0
Publicat:
Ultima actualizare:

LaDoiPaşi se mai apropie cu un pas de client. Reţeaua de magazine în fran­ciză a Metro se reinventează şi se extinde atacând zona rurală şi mic ur­bană.

„Şapte din zece oameni, potrivit stu­dii­lor, nu ar sta la o coadă ca să cumpere mâncare, vor să aibă alternative de cumpărături de câteva minute şi prefe­rabil din comunitatea din care fac par­te“, a ex­plicat pentru NewMoney Violeta Luca, director de retail în cadrul Metro, motivul pentru care compania germană a decis să facă un „upgrade“ mo­de­lului de franciză pe care îl aveau deja pe piaţă (LaDoiPaşi), accele­rând, totodată, extinderea acestui format.Noul concept le lasă în continuare mi­cilor comercianţi tradiţionali inde­pen­denţa de operare, însă printre con­di­ţiile pe care aceştia trebuie să le res­pecte se numără implementarea noului layout de magazin LaDoiPaşi (în sensul de adaptare la nevoile clienţilor din pro­xi­mi­ta­tea acestora), dotarea cu echipamente şi suport IT, dar şi ca o parte din produse să fie achi­ziţionate din reţeaua de magazine Metro.

Citeşte continuarea pe newmoney.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite