CNADNR a atribuit construcţia lotului 2 din Autostrada Timişoara-Lugoj unei asocieri italiene. Costă 95 de milioane de euro fără TVA

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a atribuit consorţiului dintre Tirrena Scavi şi Societa Italiana Per Condotte D'Acqua un contract de 423,35 milioane de lei (94,7 milioane de euro), fără TVA, pentru proiectarea şi construirea lotului 2 al Autostrăzii Timişoara - Lugoj, la peste un an de la primirea ofertelor din partea constructorilor.

Contractul vizează proiectarea şi execuţia unui tronson cu o lungime totală de aproximativ 25,6 km.

Finanţarea este asigurată din fonduri europene (85%) şi bani de de la bugetul de stat (15%).

Pentru acest lot au transmis oferte în august 2012 firmele FCC Construccion şi Copisa Constructora Pirenaica şi consorţiile Selina SRL - Doprastav as - Sodi Construcţii SRL, Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d’Acqua, Max Boegl Romania - Max Bogl Bau GmbH & Co. Kg - Astaldi - Tancrad SRL, Impresa Pizzarotti & C - Pizzarotti SA - Shapir Structures 1991, Teloxim Con SRL - Comsa - Aldesa Construcciones - Vamibero Holding - Arcadis Eurometudes, Strabag SRL - Straco Grup SRL, Constructora San Jose - Sevicon Obras e Infraestructuras SL şi Spedition UMB - Tehnostrade.

Primul tronson al acestei autostrăzi a fost deschis circulaţiei în octombrie 2012, fiind realizat de asocierea Spedition UMB - Tehnostrade - Carena SpA Impresa di Construzioni.

Mai puteţi citi:

DOCUMENT Ponta a prezentat noul plan de autostrăzi. Cum va arăta România în 2018

Victor Ponta are în plan o nouă autostradă: Craiova-Calafat

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite