Fly Go: Românii alocă între 900 şi 1.200 de euro pentru vacanţele de vară în străinătate. Bugetul lor pentru vacanţe a crescut cu 30% în ultimii 5 ani

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Sumele pe care le alocă românii pentru vacanţele în străinătate, în sezonul estival, au crescut, în medie, cu 30% în ultimii 5 ani, potrivit unei analize a agenţiei de turism online Fly Go.

Intrarea pe piaţa locală a mai multor operatori de transport aerian şi creşterea numărului de destinaţii de vacanţă din oferta acestora au contribuit la deschiderea apetitului românilor pentru vacanţe în destinaţii mai puţin accesate până acum, precum şi la creşterea numărului de zile petrecute în concediu. Astfel că, în prezent, costul mediu al unui sejur estival a ajuns la 900 – 1.200 de euro.

Deşi preferă, în continuare, destinaţiile de masă, precum litoralul din Grecia, Turcia şi Spania, turiştii români opteze tot mai mult pentru destinaţii mai puţin accesate până acum, în ţări şi regiuni precum Croaţia, Malta, Sardinia, Sicilia sau Corsica.

Durata concediilor de vară în afara ţării este de minimum 7 zile, ajungând adesea la 10 zile. Turiştii români preferă să plece în vacanţe în perioada iunie – septembrie, pe care le rezervă cu câteva luni înainte, cu un vârf de rezervări în lunile ianuarie şi mai. În vacanţele de vară, 70% dintre români accesează servicii all inclusive, de care să se bucure alături de familie sau de prieteni, în condiţiile în care peste 90% dintre turişti călătoreasc în grupuri.

Apetitul românilor pentru vacanţe a crescut în ultimii ani, astfel că, în prezent, turiştii merg, în medie,  în două concedii pe vară. În continuare, sunt dispuşi să plătească pentru confort sporit, de aceea optează pentru cazare în unităţi hoteliere mari şi alocă, în medie, 500 de euro pentru cheltuieli extra per sejur.

„Ne aşteptăm ca bugetul turiştilor români pentru vacanţele de vară să continue să crească în perioada următoare, pe măsura ce şi operatorii de servicii turistice şi aeriene vor introduce şi vor promova pe piaţa din România noi destinaţii, crescând, în acelaşi timp, calitatea serviciilor şi numărul beneficiilor pe care le oferă pentru clienţi. Un interes crescut pentru sejururi în străinătate se va simţi şi mai mult pe măsură ce tehnologia va lua amploare în industria de turism”, spune Stefano Iervolino, fondator şi CEO Fly Go.

În acest context, Fly Go lansează un parteneriat cu compania fintech Revolut, prin care le oferă clienţilor care fac plăţi cu cardul Revolut o serie de discounturi la achiziţia biletelor de avion, a hotelurilor, a pachetelor complete de vacanţe, sau la serviciile de car rental. Astfel, clienţii Fly Go care vor folosi cardurile Revolut la plata online a serviciilor achiziţionate de pe Fly-go.ro vor beneficia, în prima lună, de servicii fără comision, iar din a doua lună vor avea 20% reducere din comision la orice serviciu achiziţionat.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite