Hornbach se grăbeşte să intre pe piaţa e-commerce. Compania deschide magazinul online din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Hornbach online

Grăbit de avansul pieţei e-commerce din România, retailerul de materiale de construcţii şi grădinărit Hornbach îşi lansează deja magazinul online la noi în ţară, deşi compania anunţa această platformă abia în prima jumătate a anului.

Magazinul va fi disponibil începând cu data de 23 ianuarie. 

„În contextul schimbărilor tehnologice, valorificarea mediului online ne ajută să fim mai aproape de nevoile clienţilor noştri. Astfel, deschiderea magazinului online în România a venit ca un pas natural în evoluţia business-ului nostru. De acum, persoanele pasionate de proiecte de bricolaj au posibilitatea de a consulta în magazinul nostru online informaţii detaliate cu privire la proiectele lor şi pot face cumpărături uşor, economisind timp“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Momentan, din magazinul online clienţii pot alege din peste 27.000 de produse, însă compania susţine că va extinde  treptat sortimentului de produse şi ţinteşte listarea în online a peste 80% din produsele de stoc din magazine până la finalul anului 2018.

Clienţii dispun din acest moment de mai multe posibilităţi pentru reducerea timpului necesar realizării cumpărăturilor: fie comandă online şi solicită expedierea mărfurilor la domiciliu sau la şantier, fie se informează online şi cumpără în magazin. Din cele peste 27.000 de articole prezentate pe site, majoritatea vor putea fi livrate la orice adresă din România în termen de 2-3 zile.

De asemenea, din cele peste 27.000 de produse listate, aproximativ 23.000 de produse pot fi rezervate pe site şi ridicate personal din magazinul selectat, după 4 ore de la rezervare. Restul de 4.000 de produse pot fi rezervate doar în magazinele Hornbach şi apoi ridicate de către clienţi.

Preţurile produselor HORNBACH sunt identice în magazin şi în magazinul online. Mai mult, în termen de 30 de zile de la livrarea produselor există posibilitatea de retur a acestora sau de restituire în magazin.

Mugurel-Horia Rusu mai adaugă că, în linie cu strategia de dezvoltare, compania are în plan inclusiv lansarea unei aplicaţii mobile pentru magazinul online, la jumătatea acestui an.

De asemenea, pe site se vor regăsi produse care nu există pe stoc în magazine, dar care pot fi livrate direct de către furnizori.

 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite