Articol publicitar

Societe Generale European Business Services marchează ascensiunea rapidă a celui mai nou centru de servicii, SSC COP

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
x

Centrul de servicii Corporate Suport & Operations (SSC COP) din cadrul Societe Generale European Business Services este în plină dezvoltare, după lansarea din toamna anului 2016. Cea mai nouă linie de business a avut o ascensiune rapidă, de la 3 la 290 de angajaţi, în doar 18 luni.

Lansarea s-a datorat numărului de iniţiative în creştere la nivelul Societe Generale pentru centralizarea şi dezvoltarea unor noi tipuri de procese pentru funcţiile corporate şi back-office. SSC COP contribuie la succesul activităţilor derulate deja de către echipele din centrele Financiar, HR şi IT.

„Departamentul a fost într-o continuă creştere în ultimul an şi jumătate, datorită nevoilor de business şi proiectelor reglementare în derulare la nivelul Grupului. Creşterea impresionantă pe care am avut-o vine împreună cu o serie de provocări de ordin logistic, HR, de formare şi încadrare a noilor colegi. Acestea ne motivează să fim în permanentă căutare a celor mai bune soluţii pentru organizarea activităţii şi ne face să fim inovativi” a spus Alexandru Grigoreanu, Head of SSC COP.

s

Avantajele celor din echipa centrului Corporate Suport & Operations sunt împărţite într-o gamă largă, orientate atât spre dezvoltarea personală, cât şi profesională. În fiecare zi, angajaţii sunt în contact cu specialişti din importantul grup financiar şi îşi pot dezvolta cunoştinţele şi expertiza în domenii de actualitate pentru orice corporaţie importantă, cum ar fi conformitatea, reglementările financiare şi analiza de date. Echipa SSC COP este una tânără şi inovativă, îşi derulează activitatea după un program de lucru flexibil, într-o ambianţă destinsă şi prietenoasă.

„Consider, însă, că cea mai mare oportunitate pe care o avem este şansa de a crea soluţii pentru noile nevoi de business ale Grupului, abordare complet diferită faţă de un centru de servicii clasic, care preia activităţi din alte entităţi ale unei companii pentru a industrializa procese şi a raţionaliza costuri. Această oportunitate demonstrează încrederea pe care o acordă Grupul Societe Generale centrului de servicii SG EBS din Bucureşti în dezvoltarea de noi soluţii” a mai spus Alexandru Grigoreanu (FOTO dreapta).

alex

Departamentul derulează mai multe activităţi, care pot fi împărţite în 4 categorii: gestiunea de proiect specializată, pentru implementarea reglementărilor de pe pieţele financiare şi fiscale (Mifid, EMIR, Dodd-Frank, FATCA) pentru departamentul de back-office al Băncii de Investiţii din cadrul Grupului Societe Generale, gestiunea ciclului de viaţă al contractelor încheiate între entităţile Societe Generale, analiza şi gestiunea calităţii datelor în referenţialele şi nomenclatoarele Grupului şi revizuirea şi completarea dosarelor clienţilor în cadrul procesului de Cunoaştere a clientului (KYC – Know your customer).

Societe Generale European Business Services a fost lansată în anul 2011. Având resurse, iniţiativă, tehnologie şi o echipă determinată, SG EBS îşi propune să ajungă într-un timp scurt Centrul de Excelenţă pentru operaţiunile Societe Generale din Europa. Fiind o companie tânără, în plină ascensiune, SG EBS oferă servicii pentru toate liniile de business majore ale Grupului Societe Generale, aflate în peste 35 de ţări, multe dintre acestea fiind europene. Unul dintre obiectivele managementului este acela de a acorda sprijin fiecărui membru al echipei pentru ca aceştia să se simtă cu adevărat integraţi, iar muncă lor să aibă un impact real în activitatea companiei.

Poţi aplica la cele mai noi joburi în cadrul Societe Generale European Business Services, accesând acest LINK. Află mai multe despre companie şi noutăţile acesteia, accesând site-ul oficial.  

s
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite