TAROM lansează serviciul online de autofacturare

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Aeronavă Tarom FOTO Paul Tîrnovanu
Aeronavă Tarom FOTO Paul Tîrnovanu

Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române TAROM a anunţat marţi că a lansat, începând cu această lună, serviciul de autofacturare.

Astfel, clienţii care vor dori o factură după ce achiziţionează bilete de la Tarom vor primi documentul de plată instant. Până în prezent, clienţii companiei s-au plâns în repetate rânduri că emiterea unei facturi, prin procedurile vechi practicate de companie, putea dura chiar şi 90 de zile.

Prin noul serviciu de autofacturare disponibil online, factura este emisă instant, fără timp de aşteptare pentru clienţi. Serviciul a fost lansat începând cu data de 12 martie.

„Strategia de redresare a Companiei Naţionale de Transporturi Aeriene Române TAROM SA implică retehnologizarea şi informatizarea sistemului de relaţionare cu clienţii. Autofacturarea este doar un exemplu care vine să completeze un set de soluţii IT&C, cu obiectivul final de a dezvolta o relaţie prietenoasă cu clienţii noştri. O atitudine deschisă şi corectă a companiei se va concretiza în consolidarea capitalului financiar şi de încredere al TAROM”, transmite compania într-un comunicat de presă.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite