Audienţe crescute în seara furtunii: câţi români au stat în faţa televizoarelor şi cum a stat clasamentul posturilor TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ştirile Pro TV au fost pe primul loc în topul audienţelor miercuri seară FOTO Captură Pro TV
Ştirile Pro TV au fost pe primul loc în topul audienţelor miercuri seară FOTO Captură Pro TV

Din cauza avertismentelor meteorologice severe care au băgat spaima în români, mai multe şcoli, instituţii şi companii şi-au închis porţile mai devreme, iar străzile au rămas pustii în jurul orei 19.00, ceea ce înseamnă că mai mulţi români au stat în faţa televizoarelor şi, implicit, audienţele televiziunilor au crescut.

Datele de audienţă arată că miercuri, 20 septembrie, între orele 19.00 şi 23.00, o medie de aproape 7,3 miloane de români, în total, erau în fiecare minut în faţa televizoarelor, cu aproximativ 200.000 mai mulţi decât marţi, pe acelaşi interval orar, arată Pagina de Media. Diferenţa a fost aceeaşi pentru toate targeturile – naţional, urban şi comercial.

Ce televiziune a avut cele mai mari audienţe

Ora 19.00, interval de ştiri pentru trei posturi TV (Pro TV, Antena 1, Kanal D) a avut, de asemenea, cifre peste medie. Pro TV a condus clasamentul pe toate cele trei categorii de public, urmat de Antena 1. Kanal D s-a aflat pe locul 3 la nivel naţional şi comercial, dar a lipsit din top 5 pe urban.

   

NAŢIONAL

1. Pro TV – 1,9 milioane

2. Antena 1  – 960.000 

3. Kanal D – 431.000

4. Naţional TV – 417.000

5. România TV – 414.000

URBAN

1. Pro TV – 1,1 milioane

2. Antena 1 – 511.000

3. România TV – 260.000

4. Naţional TV – 244.000

5. Antena 3 – 215.000

COMERCIAL

1. Pro TV – 540.000

2. Antena 1 – 230.000

3. Kanal D – 57.000

4. Antena 3 – 42.000

5. DigiSport 1 – 40.000

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite