Audienţe sub nivelul aşteptărilor pentru noul game show de la Antena 1: câţi români s-au uitat la debutul „The Wall“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Prima ediţie a game show-ului „The Wall - Marele Zid“, produs de Mona Segall şi prezentat de ştiristul Valentin Butnaru, a înregistrat audienţe slabe, sub media postului Antena 1.

Debutul emisiunii „The Wall - Marele Zid“ a pus Antena 1 pe locul doi la nivel comercial, dar pe trei la oraşe şi în întreaga ţară, scrie Pagina de Media

Show-ul a avut cifre la jumătate din audienţa Pro TV, care a avut pe interval ştirile din sport, meteo şi 40 de minute din prima ediţie „Visuri la cheie“, şi a dominat pe toate cele trei targeturi. 

La nivel naţional, „The Wall - Marele Zid“ a pus Antena 1 pe locul trei în audienţe, aproape la egalitate cu Kanal D, care a avut locul doi, cu 758.000 de privitori. Televiziunea Intact a avut o medie de 755.000 de telespectatori media pe minut. Pro TV a fost liderul tronsonului, cu o audienţă cât Antena 1 şi Kanal D la un loc, potrivit cifrelor publicate de Pagina de Media.

Şi la oraşe „The Wall“ s-a dus pe trei, la mică distanţă de Kanal D. Game show-ul Antenei 1 a obţinut o medie de 403.000 de persoane. Şi aici, Pro TV a avut prima poziţie cu cifre duble (865.000) faţă de Kanal D şi Antena 1.  

Pe comercial, publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani s-a uitat mai mult pe Pro TV. Postul a avut o medie de 410.000 de persoane, pe intervalul „The Wall“, care a ţinut în faţa micilor ecrane 175.000 de tineri. 

Prima TV a intrat pe poziţia a patra, cu 49.000 de telespectatori, având parţial pe interval debutul unui nou sezon „Cronica Cârcotaşilor“. 

„The Wall - Marele Zid“ este o combinaţie între quiz-show, noroc şi strategie, cu acţiunea plasată într-un decor interactiv, unde doi coechipieri trebuie să lucreze cot la cot pentru a cuceri „Marele Zid“. Emoţiile ajung la o intensitate incredibilă pe măsură ce bilele roşii şi verzi cad de-a lungul zidului, determinând câştiguri impresionante sau pierderi uriaşe. Filmările pentru noul show s-au desfăşurat în Polonia, iar în fiecare episod sunt puşi la bătaie 500.000 de euro. 

Soţii Corina şi Silviu Georgescu preiau ştafeta în cea de-a doua ediţie a quiz-show-ului „The Wall- Marele Zid“, difuzată în această seară, de la ora 20.00. 

Soţ şi soţie, Corina şi Silviu sunt o echipă ce porneşte cu avantajul unei relaţii unite, căci vor să demonstreze că nu doar răspunsurile, dar şi încrederea în partener pot influenţa parcursul în competiţie. Exemplu de generozitate, cei doi sunt autorii unui set de acţiuni umanitare în casele de copii cu handicap locomotor şi retard din Braşov.

image

Soţ şi soţie, Corina şi Silviu sunt cei doi concurenţi din cea de-a doua ediţie „The Wall“ FOTO Antena 1

Meseria de stomatolog şi dorinţa de a-şi ajuta semenii i-au impins să aibă grijă de cei ce sunt mai puţin avantajaţi de soartă.

„În colaborare cu alţi medici, le efectuam tratamente stomatologice sub anestezie generală în spital deoarece aceşti copii nu puteau fi trataţi într-un cabinet“, explică cei doi concurenţi.

Deşi demersurile lor nu au rămas nerăsplătite, ambii mărturisesc că ar dori să continue acest proces cu o parte din posibilul câştig de la emisiune, ce le-ar oferi un sprijin financiar mai mare.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite