Ce audienţe au înregistrat posturile care au difuzat înmormântarea Ilenei Ciuculete: Etno TV a depăşit marile televiziuni cu ceremonia funerară

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Difuzarea înmormântării Ilenei Ciuculete a adus cifre de audienţe consistente pentru televiziunile care au difuzat evenimentul şi a pus pe primul loc în top un post cu specific muzical.

Posturile de televiziune care au speculat difuzarea înmormântării Ilenei Ciuculete au avut de câştigat sâmbătă, în intervalul orar 11.00 - 17.00. La nivel naţional, primele poziţii au fost ale posturilor care au transmis ceremonia funerară fără întrerupere, având astfel cifre de audienţă peste medie.

Show-ul funebru de la televizor a inclus cadre din biserică, prim-planuri cu mama îndurerată a artistei, melodii de jale din studio, corespondenţe dintre crucile Cimitirilului Străuleşti 2 şi ipostaze cu alţi artişti cu ochii în lacrimi care îşi aduceau ultimele omagii. Întreaga desfăşurare a evenimentului pe posturile de ştiri o puteţi vedea aici.

Etno TV, lider surpriză cu imagini de la înmormântarea Ilenei Ciuculete

În mod surprinzător, Etno TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii ţări, fiind urmat de România TV. Postul de muzică populară s-a făcut remarcat după ce a transmis evenimentul în timp ce pe fundal rula piesa „Deschide, gropare, mormântul“.

Astfel, la nivel naţional, în intervalul 11.00 - 17.00, Etno TV a avut o medie de 650.000 de telespectatori pe minut, iar în unele situaţii a atins cote şi de 900.000 de telespectatori, evidenţiază paginademedia.ro. România TV s-a clasat pe locul doi în acest segment, cu 604.000 de telespectatori. Pro TV a fost abia pe locul trei, cu 550.000 de telespectatori. Antena Stars, care a transmis la rândul ei ceremonia funerară, a staţionat pe locul patru, cu 333.000 de telespectatori, iar Antena 3 a prins locul şase cu 283.000 de telespectatori.

La nivel urban, România TV a trecut pe primul loc în audienţe, având o medie de 355.000 de telespectatori. Pro TV a fost sub postul de ştiri cu peste 100.000 de telespectatori mai puţin. De altfel, România TV a avut vârfuri şi de 450.000 de telespectatori, arată aceeaşi sursă citată. Etno TV a rămas în top, pe locul trei, cu o medie de 206.000 de telespectatori. Antena 3 a fost pe locul cinci cu 171.000 de telespectatori, iar Antena Stars pe locul şase cu 132.000 de telespectatori.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, pe tot intervalul difuzării înmormântării Ilenei Ciuculete, România TV a căzut pe locul doi, cu 86.000 de telespectatori, Pro TV fiind lider cu 129.000 de telespectatori. Etno TV a ocupat locul patru, cu 53.000 de telespectatori, Antena Stars a fost to pe locul şase, cu 33.000 de telespectatori, iar Antena 3 pe locul opt cu 27.000 de telespectatori. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite