Finala „MasterChef“: cum a ieşit din lupta pentru audienţe cu show-urile târzii de la Kanal D şi Antena 1

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Luni seară, marea finală „MasterChef“ de la Pro TV a reuşit să iasă pe primul loc în audienţe doar pe publicul comercial.

Finala „MasterChef“, câştigată de Robert Petrescu, un medic stomatolog în vârstă de 32 de ani, s-a clasat pe locul al doilea în topul audienţelor,  la nivel naţional şi urban,  fiind lăsată în urmă de Kanal D, care pe cea mai mare parte a intervalului de difuzare al show-ului culinar (22.50 – 00.50) a difuzat emisiunea „Wowbiz“. Pro TV a ieşit victorios aseară doar pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, arată Pagina de Media.

La nivel naţional, „MasterChef“ a fost urmărit în medie de 600.000 de români în fiecare minut, ocupând locul al doilea după Kanal D, care a avut 900.000 de telespectatori.

La oraşe, finala „MasterChef“ a ţinut în faţa televizoarelor 420.000 de persoane, fiind depăşit de Kanal D cu 25.000 de telespectatori.

Pe targetul comercial, Pro TV s-a clasat pe primul loc, cu o medie de 230.000 de telespectatori, fiind urmat de Antena 1 (195.000 de persoane), cu care s-a intersectat pe intervalul „Insula iubirii“ şi „Xtra Night Show“ şi de Kanal D, cu 160.000 de telespectatori.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite