Emisiunea „Ie, Românie“, prezentată de Mircea Radu, încheiată după numai şapte ediţii, fără Marea Finală FOTO

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Emisiunea „Ie, Românie“ de la Antena 1, prezentată de Mircea Radu, s-a încheiat mai devreme,  după numai şapte ediţii, anunţă reprezentanţii Antena1.

Denisa Mihele, 20 de ani, din comuna  Dobreşti, judeţul Bihor a fost aleasă aseară drept cea mai frumoasă fată din Crişana, în ultima ediţie a emisiunii „Ie, Românie“, prezentată de Mircea Radu, la Antena 1. 

Denisa este studentă în anul II la Facultatea de Matematică şi are o minte sclipitoare. Este ambiţioasă, harnică, iscusită şi pasionată de tradiţii şi portul popular. 

„Vrem să arătăm că în Crişana încă se păstrează tradiţia şi vrem ca aceasta să nu se piardă, aşa cum s-au pierdut alte tradiţii  din această ţară minunată“, a spus câştigătoarea.

Imagine indisponibilă

Denisa Mihele FOTO Antena 1

Cu această ediţie, caravana „Ie, Românie“, condusă de Micea Radu, şi-a încheiat misiunea de redescoperire a frumuseţii satului românesc. 14 vedete au colindat în lung şi-n lat sate din toate colţurile ţării şi au scos la iveală fete mândre, talente autentice, tradiţii şi obiceiuri. A fost o călătorie în România adevărată şi profundă, o încercare de întoarcere a românilor la tradiţiile satului adevărat, se arată într-un comunicat. 

Emisiunea „Ie, Românie“, prezentată de Mircea Radu, s-a oprit, vineri seara, după şapte ediţii, fără  Marea Finală şi fără marele premiu de 20.000 de euro anunţat, notează Pagina de Media.

În plus, şi regiunile istorice vizitate au fost mai puţine. Dacă la început, Mircea Radu şi membrii juriului ar fi trebuit să ajungă în nouă regiuni istorice, în final au rămas doar şapte: Maramureş, Bucovina, Transilvania, Oltenia, Muntenia, Moldova şi Crişana. În Banat şi Dobrogea show-ul nu a mai ajuns. Producţia emisiunii a fost oprită.

Audienţe slabe 

 

În unele ediţii, audienţele emisiunii „Ie, Românie“ au fost şi de opt ori mai mici decât „Românii au talent“, cu care se intersecta pe intervalul de audienţă vizat. Lansat iniţial cu două ediţii pe sătpămână, joia şi vinerea reality-show-ul a pus Antena 1 pe locul trei în audienţe, cu cifre sub media postului, mai notează sursa citată.

Imagine indisponibilă

FOTO Antena 1

TV



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite