Europa FM câştigă prima bătălie cu CNA-ul în disputa pentru publicitatea locală

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Curtea de Apel Bucureşti a admis în urmă cu două zile cererea Europa FM de suspendare a deciziei prin care postului de radio cu licenţă naţională i se interzicea să vândă publicitate locală, anunţă reprezentanţii postului.

Decizia a fost luată de membrii Consiliului în luna septembrie 2017, motivul invocat fiind acela că deţinătorul unei licenţe naţionale este obligat să difuzeze acelaşi program pe toate frecvenţele. În interpretarea CNA, publicitatea ar fi considerată parte din program.

Postul de radio Europa FM a solicitat în instanţă anularea deciziei CNA, în acelaşi timp solicitând şi suspendarea efectelor acesteia. 

Curtea de Apel a dispus suspendarea deciziei până la soluţionarea definitivă a acţiunii în anulare. 

Hotărârea de suspendare este executorie de drept, chiar dacă poate fi atacată cu recurs. În consecinţă , Europa FM ar putea relua vânzările locale şi regionale. 

Europa FM s-a adresat şi Comisiei Europene pentru o clarificare a noţiunilor de publicitate şi programe în legislaţia audiovizuală. Răspunsul Comisiei a fost ferm: noţiunile de publicitate şi programe sunt definite separat în Directiva Europeană privind serviciile media audiovizuale, în consecinţă publicitatea nu poate face parte din niciun fel din program.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite