Pro TV revine pe primul loc în audienţe cu „Ferma vedetelor“: câţi români au urmărit debutul show-ului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Premiera celui de-al treilea sezon „Ferma vedetelor“ a ţinut în faţa micilor ecrane peste 1,8 milioane de români şi a pus din nou Pro TV pe primul loc în topul audienţelor, chiar dacă la o distanţă mică de Kanal D.

După o premieră care a ratat primul loc în topul audienţelor, show-ul matrimonial „Mă însoară mama!“, iată că Pro TV revine în forţă cu debutul celui de-al treilea sezon al reality show-ului „Ferma vedetelor“ şi-şi recapătă astfel poziţia de lider. 

Emisiunea, care marchează revenirea Monicăi Bîrlădeanu la TV în calitate de prezentatoare, a reuşit să surclaseze reality show-urile de aventură de la posturile rivale, „Exatlon“ (Kanal D) şi „Asia Express“ (Antena 1). 

Astfel, la nivel naţional, debutul „Ferma Vedetelor“ a fost urmărit de 1,884 de milioane de telespectatori, la o distanţă mică de „Exatlon“-ul de la Kanal D, care a ţinut în faţa micilor ecrane 1,827 de milioane de români, potrivit Paginademedia.ro. Podiumul la nivelul întregii ţări este completat de noua emisiune produsă de Mona Segall pentru Antena 1, „Asia Express“, care a avut o audienţă medie de 972.000 de telespectatori. 

De notat că în ultimele săptămâni noul show al postului turcesc a scos audienţe de top şi a reuşit de multe ori să se claseze peste Pro TV. 

La nivel urban, Pro TV a avut o medie de 893.000 de privitori, în timp ce Kanal D a atras 782.000 de telespectatori, iar Antena 1 a venit tot pe locul trei, cu 491.000 de orăşeni. 

„Ferma vedetelor“ a fost lider şi pe publicul comercial (18-49 de ani), cu o medie de 421.000 de persoane. „Exatlon“ s-a clasat tot pe locul secund, cu 361.000 de telespectatori, urmat de „Asia Express“, cu 261.000.

Paginademedia.ro subliniază că „Ferma vedetelor“ s-a terminat mai repede decât celelalte show-uri, iar după încheiere Kanal D a preluat conducerea la oraşe şi la nivel naţional. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite