Alfredo Gomez s-a impus în Prologul Red Bull Romaniacs

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ediţia cu numărul 14 a celui mai dificil raliu hard enduro din lume a debutat ieri cu showul urban din centrul Sibiului. Cei mai buni rideri de la clasele Bronze, Silver şi Gold şi-au arătat abilităţile în faţa miilor de fani care au rezistat unei averse torenţiale.

Cel mai rapid pe obstacolele devenite mult mai dificile după ce au fost udate de ploaie a fost Alfredo Gomez. Spaniolul a făcut 10 tururi în 17min23sec şi este urmat în clasament de Billy Bolt (Husqvarna) şi Jonny Walker (KTM).

Alfredo Gomez (#2,KTM, Spania): “Sunt într-o perioadă bună şi mă simt foarte bine pe motocicletă – mă bucur de ea. Mă bucur că am putut alege să pornesc al treilea în prima zi de off-road! ” – Cei mai rapizi trei rideri de la clasa Gold au posibilitatea să îşi aleagă poziţia de pe care vor lua startul în prima zi în care se navighează după GPS.

image

Billy Bolt (#13, Husqvarna, Marea Britanie): “Anul acesta pornesc cu mai multe cunoştinţe şi experienţă. Strategia mea este să îmi găsesc un ritm care să îmi permită să rezist toate cele patru zile. în 2016, la prima sa experienţă într-un raliu de hard enduro, Billy s-a abătut mult prea mult de la traseu şi a fost silit să abandoneze.

Jonny Walker (#23, KTM, Marea Britanie): “Sunt puţin supărat pentru că este un mare dezavantaj să porneşti primul în prima zi de off-road – nu ai nicio urmă după care să te orientezi. În mod ideal vrei să iei startul de pe trei ca să câştigi cursa. Dar voi da tot ce pot  - asta este. ” – Jonny a venit hotărât să obţină cel de al treilea său titlu la Red Bull Romaniacs.

La primul său Prolog la clasa Gold, cea mai dificilă din raliu, Norbert Jozsa a izbutit să se claseze pe locul 21. Atât el, cât şi Zsolt Varga au avut ca obiectiv să nu se accidenteze, având în vedere că urmează patru zile de off-road şi peste 600 de km. Cei doi rideri români îşi doresc să ajungă la finişul de sâmbătă şi să termine, pentru prima dată, Red Bull Romaniacs pe cel mai dur traseu.

În urma calificărilor, Mani Gyenes a pornit de pe locul nouă în prolog şi va pleca de pe 20 în prima zi de off-road.

image

Mani Gyenes #102: A fost un Prolog dificil din cauza vremii. Înainte de start a plouat torenţial vreo 10 minute şi ne-a dat peste cap toate planurile. Aveam decise trase, însă nu le-am putut folosi. Nici în zona de cauciucuri nici pe lemne nu am putut ridica faţa motocicletei din pricina pneului spate, nu am avut aderenţă. Aşa că am făcut doar două tururi, am preferat să nu mă accidentez. Cred că pentru mine a fost cel mai dificil prolog dintre toate cele 14. Îmi doresc un rezultat mai bun în zilele următoare.”

image

Miercuri este programată prima zi de off-road cu trasee nu departe de Sibiu, dovadă şi poziţionarea service pointului, de la jumătatea zilei, chiar la Arena Platoş (Păltiniş). Pentru cei de la Gold va fi o zi dură cu doar 124 de km. Cu alte cuvinte vor avea mult de lucru pe secţiuni aproape imposibile precum: Wolf’s nest (culme abruptă şi pietroasă cu o cărare foarte îngustă), Steroid sau Rocky 5. Ca să vă faceţi o părere despre cât de dificil este traseul în prima zi, luaţi în calcul că se aşteaptă ca cel mai rapid timp de parcurgere al celor 124 de km să fie de 5h şi 40 de minute.

Nici cei de la Silver nu au o zi simplă. Sunt în program foarte multe urcări şi coborâri abrupte şi o serie de puncte unde traseul se intersectează cu cel de la Gold.

Pentru Bronze şi Iron s-a pregătit un debut mult mai soft comparativ cu al celorlalte două clase, însă şi ei vor simţi că sunt la Red Bull Romaniacs.

Raliul se va încheia sâmbătă cu un finiş spectaculos pe dealul Guşteriţa din Sibiu. Pe lângă deja tradiţionala urcare aproape verticală, se pregătesc o serie de obstacole care îi vor face pe rideri să îşi amintească de ediţia cu nr.14.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite