articolul anterior articolul urmator

Automobilul electric: evoluţii, viziuni, realităţi

11
5 Oct 2017 13:28:26
Cornel Stan

11 Comentarii

niki nikita11
5.10.2017, 14:35:31

Bune observatii. Multumiri pt articol.

+1 (1 vot)
trinatati
5.10.2017, 15:01:11

Exista automobil electric facut de Mitsubishi, Nisan de exemplu care se incarca wireless. Mergi cu masina la shoping si o lasi in parcare sa se incarce.

trinatati
5.10.2017, 15:03:21

Problema automobilului electric e ce se intampla iarna ? Dardai de frig ? Motorul cu benzina asigura 50% din combustibil pentru incalzire, motorul electric nu.

+2 (2 voturi)
Nicolae Zagura
5.10.2017, 21:35:32

In sfarsit un articol realist. Daca producatorii de masini electrice s-ar intelege si ar construi masini cu baterii de dimensiuni si capacitati standardizate, s-ar putea organiza un sistem generalizat de schimbare la statii tip PECO a bateriei descarcate cu una incarcata, asa cum se schimbau caii la postalioane acum 150 de ani. Eventual ai putea cumpara masina fara baterie, aceasta urmand a fi inchiriata . Evident masina ar fi mult mai ieftina, stiut fiind ca acum aprox. 50 % din pret il constitue bateria. Astfel masina electrica ar deveni mult mai accesibila si ar putea fi folosita in marile aglomerari urbane unde poluarea este intr-adevar o problema. In alta ordine de idei autorul afirma ca 'prin fire trece curent de la priză la maşină de 125 de amperi, iar riscurile unei asemenea soluţii nu sunt neglijabile'. Imaginati-va ce intensitate ar trebui sa aiba curentul retelei pe traseul de la producator catre toate prizele pentru a face fata unei incarcari simultane a unui numar aleator de baterii !.

+2 (2 voturi)
trinatati
5.10.2017, 22:30:04

125 de amperi sunt doar la Benzinarii une se face incarcarea rapida Iar benzinariile pot fi amplasate la poarta centralelor nucleare ca sa nu clacheze

-1 (1 vot)