Cele trei obiceiuri ale oamenilor extrem de productivi, dezvăluite de un expert de la Intel

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Dacă v-aţi întrebat vreodată cum reuşesc anumite persoane să realizeze mai multe sarcini concomitent şi să fie astfel extrem de productivi, ei bine, co-fondatoarea companiei Branderati şi strateg social media la Intel, Ekaterina Walter, dezvăluie într-o postare pe Linkdin care sunt cele trei obiceiuri ale persoanelor productive.

Ekaterina Walter afirmă într-un post recent pe LinkedIn că mulţi dintre liderii şi antreprenorii cu care a lucrat sunt oameni extrem de productivi, „în special în industria IT“. Potrivit specialistei, cei mai mulţi dintre ei tind să urmeze trei practici comune pentru a-şi păstra energia şi concentrarea la un nivel ridicat, scrie Top Buzz. 

Iată cele trei obiceiuri ale oamenilor foarte productivi:

Nu iau niciodată prânzul la birou

Oamenii extrem de productivi nu mănâncă niciodată prânzul la birou. „Dacă vă gândiţi să luaţi masa la birou, în zece minute, pentru că astfel veţi economisi timp şi vă veţi ajuta să fiţi productiv, gândiţi-vă încă o dată“, spune Walter. „Nu este sănătos pentru dvs. şi nici nu vă va face mai productivi, deci luaţi-vă timp pentru prânz şi încercaţi să vă bucuraţi de pauza de masă“. 

Rezolvă întotdeauna sarcinile dificile în acel moment al zilei în care se simt cel mai concentraţi 

Aceşti oameni îşi dau seama în ce moment al zilei sunt cei mai productivi şi îşi fac timp în acea perioadă pentru realizarea sarcinilor care necesită multă atenţie. „Lucrul important aici este să ne asigurăm că nu există nimic care să vă distragă în acel moment“, explică Walter. „Dacă vă menţineţi concentrarea, creativitatea va creşte şi rezultatele vor fi mai bune. De asemenea, veţi rezolva mult mai repede ce aveţi de făcut“, a explicat Ekaterina Walter.

Fac pauze dese, în afara spaţiului de lucru

„Uneori, trebuie doar să mergi în parc, la cafenea sau la o plimbare pe jos pentru a fi mai inspirat şi mai creativ“, spune Walter. „Când oamenii foarte productivi încep să simtă că biroul lor devine un loc de distragere constantă, se ridică şi merg într-un alt loc, iar uneori sunt însoţiţi şi de alţi colegi. 

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite