Articol publicitar

Cum se fac GIF-uri în photo booth

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

GIF este prescurtarea de la Graphics Interchange Format, denumire dată de cel ce a creat acest format în anul 1987, Steve Wilhite, timp în care lucra pentru CompuServe. Introducerea acestui tip de format a fost foarte benefică întrucât a devenit din ce în ce mai folosit de foarte mulţi utilizatori ai web-ului.

Acest format suportă până la 8 biţi pentru fiecare imagine, permiţându-se astfel ca fiecare poză să facă referinţă la propria paletă de 256 de culori selectate din spectrul RGB 24-bit. În acelaşi timp sunt suportate şi animaţiile. Limitările de culoare indică faptul că GIF-urile nu sunt potrivite pentru reproducerea fotografiilor foarte colorate sau a celor în degrade, însă sunt ideale pentru imagini simple, de bază, ce au suprafeţe compacte de câte o singură culoare precum logo-uri sau alte elemente de grafică.

GIF-urile sunt arhivate cu ajutorul tehnologiei Lempel-Ziv-Welch (LZW) aceasta ajutând la scăderea considerabilă a mărimii fişierului fără a degrada calitatea vizuală. Tehnologia LZW şi-a obţinut licenţă de cerificare în anul 1985, fiind foarte controversată ulterior.

Cum se fac GIF-uri în photo booth?

GIF-urile pentru cabinele de tip photo booth reprezintă o modalitate în plus de animare şi divertisment a invitaţilor ce iau parte la evenimentul tău.

Deşi GIF-ul în anii 90’ era văzut precum un format de grafică ofensiv şi ţipător, în ziua de astăzi reprezintă unul dintre motivele pentru care internetul este minunat. Rezultatul: filmuleţe scurte cu oameni ce fie se distrează, fie se prostesc, fie îşi arată dragostea unul faţă de celălalt. Indiferent de motive, ele transmit foarte bine starea din acel moment, fiind bine primite şi stârnind valuri de aprecieri. 

Diferenţa dintre un GIF şi o sesiune foto photo booth clasică este accea că photo booth-ul realizeză fotografii, după care acestea se pot printa iar GIF-urile nu se pot printa, ele fiind practic o înşiruire de poze făcute una după celalaltă şi alcătuite ulterior într-un filmuleţ de 2-3 secunde, însă se pot uploada instant prin intermediul reţelelor de socializare, se pot trimite prin email sau sms.

De ce să alegi photo booth-ul pentru evenimentul tău?

Principalul atu al cabinei photo booth este dat in primul rând de faptul că aceasta reprezintă o modalitate foarte bună de divertisment şi amuzament al invitaţilor tăi deoarece aceştia îşi fac singuri pozele sau GIF-urile, când vor, câte vor, cu cine vor şi în plus fotografiile sunt printate pe loc. Mai mult de atât, pozele sunt imprimate pe un material magnetic şi se pot aplica ulterior pe frigider sau pe orice altă suprafaţă metalică. Invitaţii au astfel parte şi de distracţie suplimentară la evenimentul tău şi în acelasi timp de o mărturie inedită, deosebită de cele clasice pe care majoritatea le aruncă prin vreo cutie de depozitare şi uită de existenţa lor. Tu pe de altă parte beneficiezi practic de un pachet de tip 2 în 1, poze şi mărturiile în acelaşi timp.

image

 Photo booth-ul vine dotat şi cu diverse accesorii pentru ca invitaţii sa se poată „decora” cu cele mai amuzante obiecte de recuzită (pălării, ochelari cu nas, urechi, mustaţă etc.). În plus pe ecranul său se pot incărca imagini de fundal cu peisaje şi locuri din diverse colţuri ale lumii.

image

Pozele si GIF-urile se pot modifica şi se pot trimite din photo booth direct pe reţelele de socializare, e-mail, cabina beneficiind de conexiune la internet. Numărul de poze care se pot face într-o seară este nelimitat.

Se pot face şi filmuleţe HD cu ajutorul cabinei photo booth, invitaţii putând să înregistreze urări şi alte filmări amuzante pe care mirii să le vizualizeze ulterior.

Preţul pentru a închiria o seară photo booth-ul începe de la 299 eur. Pentru mai multe detalii poţi apela cu incredere la Photosnacks.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite