articolul anterior articolul urmator

Cele mai dureroase înşelăciuni online practicate în România. „Asta nu e glumă proastă, este ţeapă în toată regula“

1
16 Jul 2017 16:07:07
Autor: Corespondenţi „Adevărul”

1 Comentariu

anaidas anaidas
16.07.2017, 22:19:43

In mare parte e si vina cumparatorilor. Cand faci o comanda de pe un site, te uiti intai pe pagina "Contact" sau "Despre noi" sa vezi ce date sunt prezentate cu privire la vanzator. Neaparat o adresa de sediu (nu adresa e-mail), un numar de ordine la Registrul Comertului, un CIF pe baza carora sa poata fi verificata legitimitatea vanzatorului. Sunt o gramada de site-uri ce vand ba parfumuri, ba adidasi, ba haine (toate "originale" bineinteles), ba bijuterii, ba bratari, ba aia, ba aialalta in care la contact apare doar adresa de e-mail si-un numar de telefon, si-ala de mobil. Sfatul meu e sa evitati astfel de site-uri si sa apelati doar la cele care isi afiseaza datele firmei. Oricum nu-mi dau seama cat de prosti sunt cei ce pretind ca vand un telefon spre exemplu si trimit o piatra. Ei nu se gandesc ca pe colet si-au trecut numele si adresa? (si alea trebuie sa fie reale ca sa isi poata ridica pe urma banii, rambursul). In fine, Internetu-i plin de tampiti care din pacate strica imaginea celor corecti si scad increderea cumparatorilor in comenzile online.

+2 (2 voturi)