Inspecţie pe Autostrada Orăştie – Sibiu, după denivelările şi gropile apărute pe Lotul al treilea. Ce măsuri au fost luate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Probleme noi au apărut pe Lotul al treilea din Autostrada Orăştie – Sibiu, iar după ce iniţial conducerea Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere a decis restricţionarea circulaţiei în zona afectată la 60 de kilometri pe oră, întregul lot a fost inspectat.

Denivelările şi gropile apărute pe circa 250 de metri din Lotul al treilea din Autostrada Orăştie – Sibiu i-au adus pe oficialii Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere în inspecţie pe tronsonul de autostradă.

Marţi, Comisia de Inspecţie Tehnică pentru lucrările executate pe Autostrada Orăştie – Sibiu s-a deplasat pe Lotul al treilea, într-o acţiune de monitorizare.  În conformitate cu Decizia Directorului General al CNAIR SA, Ştefan Ioniţă, această comisie va consemna starea lucrărilor executate la obiectivului mai sus menţionat. Eventualele defecte consemnate vor fi prezentate conducerii companiei astfel încât deciziile acesteia să poată asigura siguranţa traficului pe acest lot, a informat, CNAIR, într-un comunicat de presă.

Compania a solicitat un raport tehnic privind stabilitatea la acţiuni statice şi dinamice, dar şi la nivelul siguranţei circulaţiei aferente lucrărilor executate pe autostrada Sibiu – Orăştie.

„A fost urgentată problema monitorizării lucrărilor executate la nivelul gropii, respectiv la km 259.36 şi km 268.81. Urmează să fie întocmit un raport de către Universitatea Tehnică de Construcţii Bucureşti, cea care se ocupă de monitorizare”, a informat CNAIR.

Oficialii instituţiei au demarat în regim de urgenţă procedura pentru achiziţia serviciilor de realizare Expertiza Tehnică a întregului Lot 3 Sibiu - Orăştie (inclusiv punctele de interes Dealul Bucium şi Viaduct Aciliu).

Anul trecut, compania de stat a reabilitat un tronson de 200 de metri (zona Cunţa-Sălişte) din această autostradă în regie proprie, valoarea lucrării fiind estimată la 3,7 milioane de lei. Denivelarea semnalată zilele trăcute a apărut pe un alt tronson.


Vă recomandăm şi:

Explicaţii pentru mizeria din refugiile Autostrăzii A1: o firmă specializată va prelua salubrizarea spaţiilor de servicii

Serviciul de ordine şi curăţenie din refugiile Autostrăzii A1 Cunţa – Şoimuş, unde sâmbătă zona din faţa grupurilor sanitare era sufocată de gunoaie, sunt asigurate în regie proprie, de Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara, până când contractul va fi preluat de o firmă specializată de curăţenie.

VIDEO Autostrada Vestului, încă un an complet sterp. Istoria celor 0 kilometri daţi în folosinţă şi lungul şir de rateuri

Niciun kilometru din Autostrada Lugoj – Deva, al cărui termen de finalizare a fost stabilit, iniţial, în 27 mai 2016, n-a fost dat în folosinţă în acest an. Lucrările la autostradă au demarat la sfârşitul anului 2013, dar problemele tehnice şi un lung şir de ghinioane au condus la întârzierea proiectului.

Autostrada Deva – Lugoj va fi realizată integral până la sfârşitul anului 2017, potrivit celor mai optimiste planuri

Abia la sfârşitul anului viitor şoferii vor putea folosi integral autostrada Lugoj – Deva, în lungime totală de circa 100 de kilometri, potrivit celor mai recente informaţii oferite de directorul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, Cătălin Homor.

Hunedoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite