articolul anterior articolul urmator

Noul ARO românesc, născut din propria cenuşă la Iaşi. „Mult de muncă nu mai este, dorinţa este să-l omologăm“

46
11 Jan 2017 04:06:09
Autor: Paul Bălhuc
Prototipul iARO Camarad construit de la zero de studenţii Facultăţii de Mecanică din Iaşi FOTO Arhivă
Prototipul iARO Camarad construit de la zero de studenţii Facultăţii de Mecanică din Iaşi FOTO Arhivă

46 Comentarii

Amar
11.01.2017, 08:05:21

Cata vreme are acea grila in fata, va fi confundat cu un Jeep. Nu se gaseste o forma care personalizeze aceasta masina, sa fie unica? E non sens sa faci o masina caruia sa ii dai identitatea alteia.

+5 (11 voturi)
Romanul
11.01.2017, 08:41:58

Am mai citit asta anul trecut. S-au jucat pur și simplu cu o masina veche, asta nu se cheamă proiectare. Din ce citesc acum , motor de 2.4 litri cu 110 cp și o tona in plus la greutate, mi se pare aberant. chestia cu motorul tine de anii de la mijlocul secolului trecut, greutatea suplimentara nu va avea alt avantaj decât cresterea consumului.Despre consum nu ni se spune nimic, probabil sa nu afle spionajul concurenței, deși văd că s-a mers pana la prețul de cost.

+8 (10 voturi)
dracon
11.01.2017, 08:46:04

Oare cune era la guvernare ,cand a fost falimentata si vanduta fabrica respectiva ? Amar aceasta nu este un lucru important,masca este foarte usor de inlocuit , cel mai greu este cu omologarea si mai ales cand este ceva elaborat in Iasul moldovean ,vor fi boicotati ,asa cum este boicotata si Clinica de Cardiologie ,,George Georgescu''. Se merge pe acelasi slogan ,nimic ptr Moldova si moldoveni.

+6 (10 voturi)
Emoticon
11.01.2017, 09:34:02

2,4 litri capacitate motor,110 CP +1 tonă de metal... Ăstea-s performanțe ?... Să-i lăsăm pe alții care deja le fac bune...

+3 (7 voturi)
Popa Basca
11.01.2017, 09:43:23

Va doresc succes,baieti! Din pacate,autoritatile noastre nu ajuta cu nimic Moldova.Sunteti pe cont propriu,dar sper din toata inima sa reusiti.

+7 (7 voturi)