Antreprenorii români ai generaţiei „Z“. „Oamenii se uită la mine şi sunt suprinşi de ceea ce fac!“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Tinerii generaţiei “Z” sunt asociaţi cu implicarea lor în marile corporaţii care au împânzit întreagă lume. Aceştia sunt născuţi după a două jumătate a anilor 1990, perioada în care s-au adaptat cel mai bine la propulsarea tehnologiei.

Tinerii din generaţia „Z” s-au făcut remarcaţi în momentul în care au renunţat la ceea ce societatea le-a oferit din punct de vedere al şcolarizării şi dezvoltării profesionale, reuşind să-şi construiască propriile lor afaceri. 

Legea maşinilor de lux 

Născut la Târgu Mureş, Călin Gherendi coordonează, la cei 25 de ani pe care-i are, activitatea unei firme din domeniul auto. El este dealer de maşini de lux, iar ideea de a dezvolta o astfel de afacere i-a venit după ce el însuşi a lucrat pentru o societate cu un profil similar. 

image

Călin Gherendi FOTO: arhivă personală

„Persistenţa utilizării automobilelor în rândul populaţiei este aspectul cheie al profitabilităţii acestui tip de afacere. Mi-am dat seama că nu este un domeniu foarte complicat, ci mai degrabă este necesar să îmi asum anumite responsabilităţi complexe”, a explicat, pentru „Adevărul“, Călin Gherendi, fondator al companiei Lex Cars.
 

Vinde case la 23 de ani 

Vlad Rădulescu are 23 de ani, este student în ultimul an la Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti şi, în urmă cu doi ani, şi-a deschis prima sa agenţie imobiliară, denumită CaSaCumperi.ro.

image

Vlad Rădulescu FOTO: arhivă personlă 

Este vorba despre o platformă virtuală, prin intermediul căreia tânărul născut la Piteşti vinde case în ansamblurile rezidenţiale din marile oraşe al ţării. Tânărul susţine că, pentru a-şi realiza afacerea, a investit 20.000 de lei, bani pe care i-a economisit din comisioanele proprietăţilor vândute în perioada în care a lucrat pentru o altă agenţie imobiliară. 

“Având experienţă în domeniul vânzărilor de imobiliare am realizat că econimisirea resurselor financiare reprezintă principalul motor de investiţie pentru orice afacere. Oricum, este dificil să fii tânăr şi să ai o afacere. Uneori, oamenii se uită la mine şi sunt suprinşi de ceea ce fac”, precizează Vlad. În anul 2016, tânărul susţine că a avut un profit de aproximativ 50.000 de lei. 

Slobozia



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite