Facebook advertising sau email marketing? Care variantă este mai bună pentru dezvoltarea unei afaceri sau pentru popularizarea unui blog

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO tipsotricks.com
FOTO tipsotricks.com

Fie că vorbim de un blog, de o companie care înregistrează anual milioane de euro din vânzări sau pur şi simplu de un site de nişă, toate au nevoie de promovare, iar noile tendinţe de marketing în social media pot îmbunătăţi cifra de afaceri a multor companii sau chiar numărul de vizitatori.

Cele două modalităţi principale folosite de companii pentru a-şi promova produsele şi pentru a-şi spori vânzările - Facebook Advertising sau Email Marketing - au însă plusurile şi minusurile lor, potrivit tipsotricks.com

Acestea sunt două dintre cele mai uzitate "ustensile" folosite de companii pentru a-şi promova produsele şi pentru a-şi spori vânzările.  

Beneficiile publicităţii pe Facebook

Facebook este unul dintre cele mai bune platforme de social media de pe internet, fiind al doilea cel mai vizitat site pe Internet, după Google.

Aproape 1,4 miliarde de persoane utilizează Facebook, platforma înregistrând peste 900 de milioane de vizite în fiecare zi. 

Pentru promovarea unei afaceri este utilă postarea de anunţuri. Atunci când rulaţi un anunţ pe Facebook, puteţi alege publicul care îl poate vedea, zona în care să apară anunţul respectiv, dar şi vârsta, interesele şi/sau studiilor celor către care se îndreaptă anunţul respectiv. 

Puteţi creşte loialitatea clienţilor printr-o pagină de fan pe Facebook. Multe tipuri de companii au creat pagini de Facebook pentru utilizatori care se pot alătura uşor unei idei/platfome etc. Aceste pagini de fani permit unor companii să interacţioneze direct cu clienţii, le pot oferii promoţii speciale doar acolo şi, nu în ultimul rând, îşi pot promova produselor serviciile.

De asemenea, Facebook permite să alegeţi între costurile pe clic (CPC) şi costurile pe mii de afişări (CPM). Facebook vă permite să achiziţionaţi spaţiu publicitar bazat pe clicuri sau pe structura taxelor de afişare. 

Marketing prin e-mail

Marketingul prin e-mail este aplicat de mii de companii din întreaga lume, companii pentru care această metodă de promovare reprezintă un instrument vital de marketing.

E-mail marketing vă permite să ajungeţi la milioane de clienţi cu un clic pe un buton. Comparativ cu alte forme de marketing sau de publicitate, costul unei campanii de marketing prin e-mail este scăzut. 

Nu trebuie să plătiţi costurile de imprimare sau de corespondenţă. Cel mai probabil, va trebui să plătiţi pentru o companie care să vă trimită e-mailurile, care vă protejează afacerea împotriva spam-urilor, însă costurile sunt reduse. 

Marketingul prin e-mail este cerut, uneori, direct de consumatori prin acele newsletter-uri, iar companiile care utilizează platforma trimit mesaje numai celor care s-au înscris pentru a le primi. 

Târgovişte



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite