articolul anterior articolul urmator

România lucrului prost făcut. Eurogara de 6 milioane inaugurată la Turnu-Severin cu proiecţia unui film porno

23
13 Apr 2017 06:06:30
Autor: Alexandra Georgescu
Asa arata peronul garii din Turnu Severin intr-o zi obisnuită.
Asa arata peronul garii din Turnu Severin intr-o zi obisnuită.

23 Comentarii

Mihaita Sandu
13.04.2017, 09:46:34

Nu înțeleg care a fost motivul scandalului. Intre Sergiu Nicolaescu și un porn cinstit, eu nu l-aș alege pe Mihai Viteazul.

+1 (1 vot)
gigi_one gigi_one
13.04.2017, 10:04:41

Eu nu înţeleg ce se reproşează construcţiei, care chiar arată bine, are un aer modernist, o clădire cu linii îndrăzneţe în Severinul liniştit şi verde. Aaaa...că vreun şugubăţ a făcut şmecheria cu filmul...aşa e românul, glumeţ din fire..şi iubăreţ:))

+1 (7 voturi)
marmotul marmotul
13.04.2017, 10:06:54

Cand am citit ca a fost terminata in 2010 mi-a fost frica sa nu cumva sa se ia "jurnalistii" de aici de Base, dar am putut rasufla usurat...constructia a inceput in 2004...deci tot PSD-ul e de vina...'tu-le muma-n cur de ortodocsi...

+4 (6 voturi)
Dan Plesoianu
13.04.2017, 10:22:31

Exact asa este, cum spuneti in articol ! Ar trebui facuta o ancheta in privinta modului in care s-au alocat fondurile pentru constructie, a utilizarii acestora, si, mai ales, a studiului de necesitate si fezabilitate. Aceste fonduri ar fi putut fi folosite pentru o cauza mai buna, mai utila. In orice gara (in afara de cele centrale, cum ar fi Gara de Nord din Bucuresti, sau poate cele din orasele mari, cum ar fi Constanta (dar si aceasta numai vara)) un om nu sta mult mai mult de jumatate de ora, inaintea plecarii, si atit !!! La iesire (sosire), omul doar trece prin gara, grabit pentru a ajunge acasa ! Acele pasarele sint o risipa colosala, la fel si etajele, total inutile, cit si luxul interior (gresie, etc.). Aceasta gara (da, relativ aratoasa, pe dinafara), din pacate, este un monument inchinat risipei si batjocoririi banului public, al totalei lipse de logica si integritate a personalului public, atit local, cit si central !!! Am trecut de citeva ori prin ea, si nu stiam la care dintre sentimente sa ma opresc: placerea ca stateam intr-o constructie (aparent) decenta, sau rusinii si jenei induse de faptul ca cineva ne considera timpiti. Aceasta gara este poate un exemplu tipic pentru a demonstra cit de rau si aiurea functioneaza Romania de azi: cladiri impunatoare dar ne-necesare, autostrazi necesare, dar care se surpa imediat dupa constructie (vai, nu putem scapa de balada si destinul mioritic al Mesterului Manole), si asta in cazul in care de-abia pot fi construite partial !!!

+5 (5 voturi)
Dan Plesoianu
13.04.2017, 10:32:22

P.S. Si, evident, trebuie mentionat ca se pare ca nimeni nu a tinut seama de faptul ca o cladire, cu cit e mai mare, cu atit are nevoie de fonduri de intretinere (incalzire, curatenie, energie electrica, reparatii curente si capitale - materiale, logistica si personal uman) mai mari !!! De asemenea, ar fi trebuit discutat in articol si contrastul uluitor si revoltator intre aspectul garii (inca noi) si al buruienilor dintre sine, pe toata lungimea garii, si mai departe, in ambele sensuri, cit si a lipsei peronului doi, dintre sine !!!

+4 (4 voturi)