Noul sediu al Serviciului de Paşapoarte din Capitală, situat în mall-ul Plaza România, se va deschide luni dimineaţă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Noul sediu al Serviciului de Paşapoarte din Capitală va fi deschis de luni, începând cu ora 8.30, în mall-ul Plaza România. Scopul acestuia va fi de preluare a activităţii a trei puncte de lucru din Bucureşti, care vor fi închise. Programul cu publicul va fi de la 08.30 până la ora 18.30 în fiecare zi lucrătoare şi se vor elibera atât paşapoarte simple electronice, cât şi paşapoarte simple temporare, a transmis Ministerul Afacerilor Interne.

Noul sediu al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Bucureşti va fi operaţional începând de luni, 21 august.

Spaţiul este situat la etajul 2 al unui centru comercial din Bucureşti, pe Bulevardul Timişoara, numărul 26, Sector 6.

Programul normal pentru depunerea documentelor şi ridicarea paşapoartelor este între orele 8.30 şi 16.30 în zilele de luni, miercuri, joi şi vineri, respectiv 8.30 – 18.30 pentru ziua de marţi.

La solicitarea ministrului afacerilor interne, doamna Carmen DAN, programul de lucru a fost prelungit pentru luna august, astfel că activitatea cu publicul se va desfăşura în fiecare zi lucrătoare de la ora 8.30 până la ora 18.30.

Taxele pentru eliberarea paşapoartelor pot fi achitate la ghişeul de Trezorerie deschis la nivelul -1 al centrului comercial, precum şi la  unităţile bancare existente la acelaşi nivel, prin transfer bancar. De asemenea, rămân valabile şi celelalte modalităţi de plată: on-line - prin serviciile puse la dispoziţie de unităţile bancare şi prin mandat poştal la oficiile poştale.

Cetăţenii vor putea depune cereri şi ridica paşapoarte şi de la celelalte două puncte de lucru ale Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Bucureşti din Şoseaua Pipera, numărul 49 şi din Piaţa Amzei, numărul 13. La toate cele trei sedii se vor elibera atât paşapoarte simple electronice cât şi paşapoarte simple temporare.

Precizăm că punctele de lucru ale Serviciului situate în strada Ion Ţuculescu, numărul 42B, Sector 3, strada Străduinţei, numărul 1, Sector 4 şi strada Virtuţii, numărul 1-3, sector 6, îşi încetează activitatea odată cu operaţionalizarea noului sediu.

Soluţie dispusă înainte de mall: transportul cu autocarul

După ce ministrul de Interne, Carmen Dan, le-a dat un ultimatum şefilor de la Paşapoarte să rezolve, cumva, criza documentelor de călătorie, pentru a căror eliberare de la începutul verii s-au format cozi uriaşe, aceştia s-au conformat.

În disperare de cauză, Prefectura Bucureşti a decis să pună la dispoziţia cetăţenilor care solicită paşaport un autocar care să îi transporte de la punctul de lucru pentru eliberarea paşapoartelor din Pipera la cel din strada Amzei, unde este mai puţin aglomerat.

Măsura este justificată, spun oficialii de la Interne. De exemplu, arată aceştia, miercuri, în jurul orei 15.30, la sediul din Pipera erau în aşteptare 448 de oameni, în timp ce la sediul din Piaţa Amzei erau doar 10 persoane.

Tot pentru a subţia cozile de la ghişeele din Pipera, de joi, paşapoartele simple temporare sunt eliberate şi la sediul Direcţiei Generale de Paşapoarte din Piaţa Amzei, unde până acum erau eliberate doar paşapoartele electronice.

În acest sens, Ministerul Afacerilor Interne (MAI) a cerut de la Imprimeria Naţională o imprimantă specială pentru sediul din Piaţa Amzei, cu care să se poată tipări paşapoartele temporare.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite