Ministerul Turismului: România va fi disponibilă în cel mai scurt timp în cataloagele de promovare ale turoperatorului german Dertour

0
Publicat:
Ultima actualizare:

România va fi disponibilă în cel mai scurt timp în cataloagele de promovare ale turoperatorului german Dertour, anunţă Ministerul Turismului. Ţara noastră era singura din regiune care nu mai era promovată de Dertour din cauza infrastructurii deficitare, a numărului mic de hoteluri de calitate şi a tarifelor mari practicate de aceştia.

Anunţul privind reintroducerea României în catalogul Dertour a fost luată după ce ministrul Turismului, Bogdan Gheorghe Trif, a participat la mai multe întâlniri cu întreaga conducere a turoperatorului.

„România va fi disponibilă în cel mai scurt timp în cataloagele de promovare ale turoperatorului german Dertour. Decizia a fost luată după ce ministrul Turismului, domnul Bogdan Gheorghe Trif, a participat, atât în ţară, cât şi la Berlin, la mai multe întâlniri cu întreaga conducere a turoperatorului german. Astfel, ţara noastră va fi disponibilă din nou în sistemul de rezervări care se adresează celor peste 10.000 de agenţii partenere ale turoperatorului, urmând ca, de anul viitor, oferta României să fie una mult diversificată"”, a anunţat Ministerul Turismului. 

De altfel, conform instituţiei, România a fost în continuare promovată în două dintre cataloagele turoperatorului, unul care promovează circuite turistice, iar cel de-al doilea care prezintă ofertele din Delta Dunării şi croazierele pe Dunăre.

Ministrul Bogdan Gheorghe Trif a subliniat importanţa promovării României la nivel internaţional, mai ales în Germania, ţara de unde provin cei mai mulţi turişti străini în România, conform datelor INS pentru 2017. „Astfel, anul trecut, peste 324 de mii de turişti germani au vizitat România", susţine Ministerul Turismului.

De ce a dispărut România din catalogul Dertour

De asemenea, ministerul mai afirmă că, împreună cu experţi ai Băncii Mondiale şi ai Secretariatului General al Guvernului, lucrează la elaborarea unei Strategii Integrate de Dezvoltare a Turismului, în cadrul căreia "va fi perfectat şi Planul de Marketing şi Promovare pe termen mediu şi lung, adaptat actualelor norme şi surse de finanţare".

Până anul trecut, România era prezentată în cataloagele Dertour, marcă a DER Touristik. Ofertele se regăseau pe 15 pagini, ele cuprinzând mai multe circuite de grup, trasee individuale cu autoturismul, sejururi pe litoral şi în Delta Dunării, city break-uri şi vacanţe în staţiuni balneoclimaterice şi montane. Totodată, în paginile respective se găseau şi diverse reclame cu şi despre România, nota site-ul profit.ro.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite