Fortuna devine sponsor al Echipei Naţionale de Fotbal a României

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Fortuna, unul dintre principalii operatori de pariuri sportive de pe plan local, a semnat un parteneriat cu Federaţia Română de Fotbal, prin care devine sponsor oficial al Echipei Naţionale de Fotbal a României.

Parteneriatul încheiat cu Federaţia Română de Fotbal demarează în luna martie şi este valabil pe o perioadă de patru ani.

„Prin acest parteneriat ne propunem să contribuim la dezvoltarea fotbalului românesc, care este unul dintre cele mai iubite sporturi de echipă din România. Convingerea Fortuna este că fotbalul, precum şi toţi cei implicaţi în acest domeniu, inclusiv suporterii, au puterea de a creşte acest sport şi de a menţine integritatea sa. Împreună cu Federaţia Română de Fotbal ne dorim să susţinem şi să milităm pentru un Fotbal Curat, inclusiv prin proiecte dedicate”, a declarat Per Widerstrom – CEO Fortuna Group.

“Suntem bucuroşi să avem încă o confirmare a strategiei comerciale de succes pe care Federaţia Română de Fotbal a implementat-o şi să primim în familia fotbalului românesc un membru important, alături de care am convingerea că ne vom bucura pentru succesele Echipei Naţionale şi pentru reuşitele proiectelor dedicate dezvoltării fotbalului. În acelaşi timp, campania noastră pentru asigurarea unui climat fotbalistic dominat de integritate se întăreşte şi vom putea implementa noi măsuri prin care fenomenul fotbalistic să fie protejat şi să evolueze”, a declarat Răzvan Burleanu, Preşedintele Federaţiei Române de Fotbal.

La semnarea parteneriatului dintre Fortuna şi Federaţia Română de Fotbal, ce a avut loc în cadrul unei conferinţe de presă astăzi, 20 martie 2017, la Centrul Naţional de Fotbal Mogoşoaia, au participat şi suporteri ai Echipei Naţionale de Fotbal a României. Aceştia s-au alăturat reprezentanţilor Fortuna şi Federaţiei Române de Fotbal participând împreună cu aceştia la semnarea simbolică, tripartită, de colaborare.

Cu ocazia acestei sponsorizări, Fortuna va lansa o nouă platformă de comunicare, desfăşurată sub sloganul “Mai multe victorii pentru suporteri”. Campania are două laturi, una raţională, mai exact oferte pe care Fortuna le va pregăti special pentru clienţii săi, fanii echipei naţionale, dar şi una emoţională, prin propunerea de experienţe inedite către aceştia, alături de Echipa Naţională de Fotbal.

Astfel, cu ocazia meciului România – Danemarca din data de 26 martie 2017 pentru preliminariile Campionatului Mondial 2018 din Rusia, Fortuna va pregăti o serie de surprize pentru suporterii echipei naţionale. Una dintre ele este platforma nationala.efortuna.ro, dedicată clienţilor săi, ce va fi lansată în ziua meciului. Fiecare meci va fi însoţit de mai multe surprize pentru suporteri, ce se vor regăsi pe noua platformă.

De asemenea, pe teren, înainte de meci, dar şi la pauză, cei mai norocoşi fani vor lua parte la diferite acţiuni, putând chiar să-i întâlnească faţă în faţă pe membrii echipei naţionale.

Fortuna este sponsorul principal al Asociaţiei de Fotbal a Cehiei, forul conducător al fotbalului în Cehia, precum şi al celui mai important club de fotbal din Polonia, Legia Varşovia. Din 2014, compania sponsorizează Slovakia Super Liga, cea mai importantă ligă de fotbal din Slovacia, care a fost redenumită Fortuna Liga.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite