FRF şi Gillette au lansat proiectul "Performanţa are Viitor", destinat copiilor din mediul rural

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Gillette şi Federaţia Română de Fotbal au lansat "Performanţa are Viitor", o iniţiativă de scouting în zonele rurale ale României, care îşi propune să descopere tinere talente din mediul rural.

Mediul rural reprezintă o sursă importantă de talente în fotbalul românesc: 4 din cei 10 fotbalişti români cu cele mai multe selecţii la echipa naţională provin din afara oraşelor. Totuşi, ca urmare a concentrării marilor cluburi şi academiilor de fotbal în mediul urban, tinerii talentaţi din zonele rurale au şanse mai mici de a se face remarcaţi în perioada junioratului.

Gillette, în parteneriat cu Federaţia Română de Fotbal, îşi propune să sporească şansele tinerilor din mediul rural cu vârste între 10 şi 14 ani împliniţi de a se face remarcaţi şi de a avea acces la o pregătire sportivă la cele mai bune standarde prin intermediul iniţiativei „Performanţa are Viitor”. Proiectul are ca scop identificarea tinerilor talentaţi, micii jucători de azi ce au şansa să devină marii jucători de mâine.

Caravana se desfăşoară sub umbrela programului FRF „Împreună suntem fotbal” şi are loc în perioada august 2016 - mai 2017. Primele localităţi acoperă zonele rurale din Moldova, Muntenia, Banat şi Ardeal, urmând ca Federaţia Română de Fotbal să continue selecţiile, acoperind astfel toată România până la finalul campaniei, în mai 2017.

În perioada august – septembrie 2016, caravana Gillette - „Performanţa are viitor” va opri în:

Moldova Nouă (judeţul Caraş-Severin) – 21 august 2016
Bascov (judeţul Argeş) – 28 august 2016
Jucu (judeţul Cluj) – 4 septembrie 2016
A patra localitate în care vor fi căutaţi tinerii talentaţi va fi aleasă direct de consumatorii Gillette şi va fi anunţată în secţiunea de comunicate de presă a Federaţiei Române de Fotbal. De asemenea, mecanismul de selecţie din fiecare etapă va fi anunţat în aceeaşi secţiune, dar şi la nivel local, prin intermediul reprezentanţilor Asociaţiilor Judeţene de Fotbal. Din primele patru localităţi se vor alege primii patru câştigători, urmând ca selecţiile să fie continuate de FRF, iar la finalul campaniei vor fi anunţaţi încă şapte tineri câştigători.

Selecţiile vor fi organizate de reprezentanţi specializaţi ai FRF şi vor fi supervizate de membri ai comisiilor relevante ale Federaţiei Române de Fotbal. Campania va fi susţinută de foştii internaţionali şi membri ai Comisiei Tehnice a FRF, Miodrag Belodedici, Jean Vlădoiu şi Ion Geolgău, cel care este şi Manager al Departamentului de Scouting al FRF.

Pentru a putea fi înscrişi în selecţie, tinerii fotbalişti trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

Vârsta între 10 şi 14 ani împliniţi până la data de 31 iulie 2016;
Să fie însoţiţi de tutore sau părinte, acesta urmând să îşi dea acordul pentru participare pe baza căruia se face înscrierea;
Cei unsprezece tineri fotbalişti selectaţi vor fi premiaţi cu o excursie la Barcelona la finalul campaniei şi vor beneficia de un cantonament profesionist alături de echipa naţională de fotbal a României, la Centrul Naţional de Fotbal Mogoşoaia.

“Proiectul de scouting rural lansat de Federaţia Română de Fotbal în cadrul programului «Împreună Suntem Fotbal» a constituit o premieră şi s-a transformat într-un succes. Începând de astăzi, împreună cu Gillette, dezvoltăm o nouă etapă a proiectului şi sunt foarte bucuros că implicarea unei companii de prestigiu vine să confirme viziunea şi strategia echipei FRF. Am toată convingerea că în urma acestui proces de selecţie vom descoperi tineri români talentaţi şi vom deschide o platformă de promovare a viitoarelor valori din fotbalul nostru!”, a declarat Răzvan Burleanu, Preşedinte al Federaţiei Române de Fotbal.

De peste un secol, Gillette îşi respectă angajamentul de a oferi performanţă zi de zi prin intermediul aparatelor de ras utilizate de peste 800 de milioane de bărbaţi din întreaga lume. Alături de Federaţia Română de Fotbal, prin iniţiativa „Performanţa are Viitor”, Gillette continuă să susţină copiii talentaţi din România.

“«Performanţa are Viitor» marchează un nou capitol în colaborarea dintre Gillette şi Federaţia Română de Fotbal, după experienţe reuşite, precum iniţiativele “Suporter în fiecare dimineaţă” şi “Viitorul fotbalului românesc este în mâinile tale”, proiecte care au dat şansa mai multor tineri talentaţi să se facă remarcaţi. Ne propunem să susţinem viitorul fotbalului românesc, iar acest nou parteneriat cu FRF este o excelentă oportunitate de contribui la dezvoltarea acestui sport în România. Acest lucru este posibil datorită consumatorilor Gillette din România, cărora le oferim cele mai performante aparate de ras zi de zi şi cărora le mulţumim că sunt alături de noi în această iniţiativă”, a completat Radu Dobrescu, Delivery Manager Shave Care (Gillette) - South-East Europe.

image

Despre Gillette
De peste 110 ani, Gillette oferă tehnologie de precizie şi produse cu o performanţă la cele mai înalte standarde, îmbunătăţind viaţa a peste 800 de milioane de bărbaţi din toată lumea. De la bărbierit şi îngrijire personală, până la îngrijirea pielii şi protecţia de transpiraţie, Gillette oferă o gamă largă de produse ce include aparate de ras, geluri, spume şi creme de ras, produse pentru îngrijirea pielii, after-shave, antiperspirante, deodorante şi geluri de duş. Vă rugăm vizitaţi http://www.gillette.com pentru cele mai recente noutăţi şi informaţii despre Gillette.

Despre Procter & Gamble
P&G îmbunătăţeşte viaţa a aproximativ 5 miliarde de oameni din întreaga lume prin brandurile sale. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de calitate, precum: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-med®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Wella®. Operaţiunile P&G se desfăşoară în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm vizitaţi http://www.pg.com pentru ultimele noutăţi şi mai multe detalii despre P&G şi brandurile sale.

Despre „Transformă uliţa în stadion”
Parteneriatul cu Gillette, reprezentat de iniţiativa „Performanţa are Viitor”, este o continuare a proiectului “Transformă uliţa în stadion”, un proiect care face parte dintr-un plan mai amplu, “Împreună suntem fotbal”, dedicat promovării fotbalului de tip Grassroots şi coordonat de Departamentul de Dezvoltare Fotbalistică al Federaţiei Române de Fotbal, condus de Ciprian Paraschiv. Proiectul “Transformă uliţa în stadion” s-a desfăşurat în perioada septembrie 2015 – aprilie 2016 în 21 de judeţe din România, implicând referenţii zonali ai Federaţiei Române de Fotbal. Peste 1000 de elevi din ciclul primar din mai mult de 120 de unităţi de învăţământ din mediul rural au fost parte a etapei pilot a programului. Finalitatea programului a constat într-o competiţie dedicată celor mai talentaţi elevi din clasele I-IV din cele 7 regiuni fotbalistice ale ţării. Meciul final s-a disputat la Cluj, o comisie formată din Miodrag Belodedici, Ion Vlădoiu şi Aurel Ţicleanu alegând cei 3 câştigători, care au însoţit echipa naţională la Campionatul European din Franţa.

Despre “Împreună suntem fotbal”

Lansat în luna septembrie a anului trecut, proiectul "Împreună Suntem Fotbal" reprezintă o premieră în sportul şi educaţia din România, propunând implicarea activă în dezvoltarea sănătoasă a românilor prin fotbal, dezvoltarea copiilor şi tinerilor în valorile acestui sport şi creşterea numărului de practicanţi de fotbal în România. Începând cu 2015, au fost demarate primele 4 programe: Olimpiada Naţională a Sportului Şcolar – Fotbal şi Olimpiada Gimnaziilor – Fotbal, Transformă Uliţa în Stadion, Unificat în 7, Campionatul Universitar de Fotbal. Următoarea etapă a programului se va desfăşura începând cu septembrie 2016, mai multe informaţii vor fi publicate pe platforma dedicată www.impreunasuntemfotbal.ro.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite