Bătălia pentru ecran: Samsung şi Apple vs. LG şi Google pentru cel mai bun OLED

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Getty Images
FOTO Getty Images

Dacă mai era o etapă în care panoul LCD să dispară, atunci trecerea Apple la OLED e aceea. Sud-coreenii sunt cei care vor furniza pentru doi rivali.

Samsung a reuşit din 2010 până acum să creeze un panou OLED de invidiat pentru telefoane. E aproape de el tehnologia NEO LCD folosită de Huawei, dar S-AMOLED pe seria Galaxy S deocamdată nu are competitor direct. Tocmai de aceea Apple vrea să cumpere între 70 şi 92 de milioane de panouri pentru viitoarele telefoane, pe doi ani, migraţia care îi va costa pe americani aproximativ două miliarde de dolari.

În prezent, LG este furnizorul Apple pentru ecrane şi cea mai mare schimbare a fost trecerea la rezoluţie Retina. Odată cu un iPhone aniversar, la 10 ani după primul, Apple trece la cea mai bună tehnologie. S-ar putea, totodată, să vedem un iPhone cu ecran curbat, cum are Galaxy S8 acum. 

De cealaltă parte, Google investeşte în LG aproximativ 880 de milioane de dolari într-o mişcare încă neconfirmată oficial. Scopul e ca producătorul sud-coreean să-şi dezvolte tehnologia OLED pentru telefoane şi viitoarele telefoane Google să folosească panouri de tipul acesta. Mai rămâne de văzut cine face următorul Pixel, dacă rămâne la HTC sau trece la alt jucător, cum ar fi LG. 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite