Prin aplicaţia MyCluj cetăţenii pot anunţa autorităţile că sunt probleme în oraş

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Digitalizarea structurilor statului e cea mai grea, dar sunt oraşe care se descurcă ceva mai bine la capitolul acesta, iar Cluj se remarcă acum printr-o aplicaţie.

MyCluj e o aplicaţie lansată de primăria din Cluj, e disponibilă pe Android şi iOS, dar există şi o versiune web pentru cine vrea să vadă ce probleme au fost semnalate. Aplicaţia conţine şi o listă de sesizări personale, poţi trimite poze, dar suni şi direct la Poliţia Locală sau la Primărie, scrie Start-up. Ca să poţi atrage atenţia cuiva, întâi îţi faci cont, cu un mail, şi din cinci meniuri îţi găseşti drumul ca să fii un cetăţean mai responsabil. 

Există rubrica “Rapoarte sesizare”, unde îţi scrii problema, selectezi localizarea şi descrii ce se întâmplă. Poţi adăuga şi câteva poze, apoi o trimiţi ca să vadă cine ar trebui ce e de rezolvat în oraş. Emil Boc, primarul din Cluj, susţine că aplicaţia este conectată la sistemul intern al Primăriei de administrare a documentelor. Astfel, sesizările ajung direct la serviciul responsabil cu soluţionarea unei anumite probleme, de unde vine şi răspunsul, direct în aplicaţie, în contul personal.

Pentru a urmări solicitarea la registratură, clujenii pot folosi numărul de înregistrare generat de aplicaţie, în portalul online al primăriei. Vlad Andriescu menţionează pe Start-up şi că, odată cu lansarea acestei aplicaţii, e mai evident ca niciodată cât de în urmă a rămas Bucureşti ca digitalizare.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite