articolul anterior articolul urmator

Dinozaurul descoperit accidental într-o mină din Canada: fosila de peste 100 de milioane de ani s-a păstrat atât de bine, că pare o statuie

12 May 2017 21:41:58
Autor: Alina Vasile

Mircea Nistor
12.05.2017, 22:07:18

Parfum, mon cher... În România avem fosile vii comuniste care își fac de cap. Și au armura atât de groasă, că ( aparent) nimeni nu le-a putut veni de hac până acum... Doar ASTEROIDUL​ numit " Lustrație" le-ar fi putut veni de hac, dacă cădea la timpul său, în ianuarie 1990...

JIM BEAM
13.05.2017, 00:26:29

Nistor in Germania denazificarea sa facut cu nazisti..In Romania nu se putea face altfel decit cu comunisti.Avem ,,asteroidul'' numit DNA care e instrumentul fortelor externe,cum scoate un politician capul,adica sa vrea sa faca ceva pentru Romania,imediat ii face DNA un dosar,apoi media aservita il demonizeaza-penalul ,etc.Ministrii taehnocracatzi Ghinea,care nu a atras un ban din fonduri UE sint vazuti in ,,adevarul'' ca oameni providentiali-viitorul tarii!.Min.justitiei Pruna fara studii juridici obligatorii,conform legilor tarii pusa tot pe pile de afara,spunea ca ia miniti pe aia de la CEDO,despre conditiile in puscarii,iar drepturile omului sunt un lux! Alta eroina-viitorul tarii! Min.de finante tehnocrata cu sot strain angajat in admin..americana(alta care legal nu putea ocupa post de min.in Romania conform legilor in vigoare).Dragos paslaru si Cosmin Borc,numai din astia care au servit numai pe la FMI si BM,or fi buni ca nu au facut nimic bun pt.Romania? Dar fiind varsta lor nu au fost,,comunisti''.Dar Boc si MRU fosti sefi comunisti (UASCR-studenti fiind!)in Marea Adunare Nationala-sunt buni?

-4 (4 voturi)
Mircea Nistor
13.05.2017, 09:37:07

Dragă Jim,elita noastră interbelică,cu toate lipsurile ei,este la ani -lumină distanță de pseudo-valorile născute și educate în acea"epocă de aur",caracterizată printr-o hidoasă denaturare a valorilor și principiilor.Cam 95% din cei implicați în viața politică după decembrie '89,sunt exclusivi preocupați de căpătuială rapidă.Dacă țara ar fi lăsată exclusiv la cheremul acestor nemernici,am avea soarta Vietnamului de Sud.Până când se va încetățeni o morală civică sănătoasă,sunt de părere că șobolanilor roșii le trebuie arătată cât mai des pisica DNA-ului"The pest must be exterminated,or at least,repelled".

+1 (1 vot)