UNITER a strâns 77.300 în campania umanitară „Artiştii pentru Artişti“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Afişul campaniei „Artişti pentru artişti"
Afişul campaniei „Artişti pentru artişti"

Campania Naţională „Artiştii pentru Artişti“, organizată de Uniunea Teatrală din România (UNITER), a reuşit să strângă, prin spectacolul caritabil „Clipe de Viaţă“, suma de 77.300 de lei, de la numeroase instituţii de teatru din Capitală şi din ţară. Banii vor fi donaţi în mai mutle tranşe artiştilor cu probleme de sănătate sau care trăiesc în condiţii grele.

Campania de strângere de fonduri „Artiştii pentru Artişti" a ajuns deja la cea de-a XII-a ediţie, iar anul acesta a înregistrat cea mai mare reuşită din punct de vedere financiar. Iniţiativa Comisiei Sociale UNITER este condusă de doctorul Sandu Mihail Cociaşu,  Ion Caramitru, Sanda Manu, Virginia Mirea, Ilinca Tomoroveanu, Mugur Arvunescu, Emil Boroghină. Ei au hotărât ca prima sesiune de sprijin financiar să fie acrodată cu ocazia Sărbătorilor de Paşte unui număr de 44 de artişti din Bucureşti şi din ţară. 

Un număr de 14 teatre din Bucureşti - Teatrul Naţional Bucureşti, Teatrul Bulandra, Teatrul de Comedie, Teatrul Evreiesc de Stat, Teatrul Excelsior, Teatrul Ion Creangă, Teatrul Masca,Teatrul Metropolis,Teatrul Mic, Teatrul ODEON, Teatrul „C.I. Nottara”, Teatrul de Revistă „Constantin Tănase”, Teatrul Ţăndărică – şi şase din ţară - Teatrul Clasic Ioan Slavici Arad, Teatrul „Maria Filotti” Brăila, Teatrul „Toma Caragiu” Ploieşti, Teatrul pentru Copii şi Tineret Gong Sibiu, Teatrul „Ariel” Târgu-Mureş, Teatrul pentru copii şi tineret „Merlin” Timişoara. Instituţiile de teatru au donat încasările din vânzarea de bilete către Fondul de Solidaritate Teatrală. 

De asemenea, tot de Paşte, Banca de alimente - Crucea Roşie, sprijinită de artista Margareta Pâslaru, va oferi pachete alimentare artiştilor incluşi în programul Casa Artiştilor.

Campania „Artişti pentru artişti" în online 

Campania Naţională „Artiştii pentru artişti” a avut în acest an şi o componentă online pe pagina de Facebook a UNITER şi pe bloguri (desfăşurată în parteneriat cu agenţia Blogal Initiative): peste 900 de oameni au share-uit pe paginile lor de Facebook însemnele campaniei, aproape 70 de articole au menţionat pe bloguri teatrele care şi-au donat încasările din campanie într-un concurs naţional care a avut drept premiu afişul campaniei cu semnăturile tuturor actorilor care au participat la spectacolul „Clipe de viaţă”.

Cultură



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite