Articol publicitar

Aon România lansează Best Employers 2015, studiul care măsoară gradul de implicare profesională al angajaţilor unei companii

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
aon romania

Bucureşti, 4 mai  2015 –  Aon România, subsidiara locală a liderului mondial în brokeraj de asigurări, consultant de risc şi resurse umane, anunţă  lansarea în Romania a cercetării Best Employers Study pentru al treilea an consecutiv. Studiul se desfăşoară pe o perioadă de nouă luni, după o metodologie complexă şi oferă o clasificare a companiilor din punctul de vedere al imaginii pe care acestea o au ca angajator în piaţa forţei de muncă.

Un Brand de Angajator puternic oferă avantaje companiilor Best Employers

Conform cercetării desfăşurate în 2014, nivelul mediu de engagement în România a fost de 62%, comparativ cu nivelul de engagement al companiilor Best Employers care a atins cota de 78%.

Mai mult, 74% din angajaţii companiilor Best Employers consideră că organizaţia în care îşi desfăşoară activitatea reprezintă unul din cele mai bune locuri de muncă pentru cineva cu pregătirea şi experienţa pe care o deţin. Procentul este cu 17% mai mare decât media tuturor respondenţilor la sondaj; aproximativ 20% din totalul celor intervievaţi consideră că angajatorii lor nu oferă condiţiile optime dezvoltării profesionale.  

Opinia angajaţilor din cadrul companiilor Best Employers proiectează o imagine de lider în piaţă

Rezultatele unei alte dimensiuni analizate, Net Promoter Score (NPS - un indice de măsurare ”word of mouth”, ce identifică probabilitatea ca un angajat să recomande organizaţia), arată un rezultat de 49 puncte pentru companiile Best Employers, comparativ cu media tuturor companiilor participante care este de numai 22 puncte. Ce concluzie putem extrage? Angajaţii companiilor Best Employers participă mult mai activ la construirea unei imagini pozitive pe piaţă a propriei companii angajatoare.

De asemenea, 74% din angajaţii companiilor Best Employers consideră că propriile organizaţii oferă oportunităţi excelente în carieră celor care au un nivel de performanţă ridicat, cu 20% mai crescut decât rezultatele medii ale tuturor companiilor participante.

În consecinţă, organizaţiile Best Employers beneficiază de imaginea pozitivă pe care angajaţii le-o oferă, într-o manieră eficientă şi măsurabilă. Pentru aceste companii este mult mai uşor să atragă profesionişti de top -  cei mai buni manageri şi experţi, în timp ce companiile cu o cultură a performanţei mai slabă, se confruntă cu dificultăţi în acest sens. Costurile recrutării sunt reduse pentru companiile Best Employers, cu o rată crescută de retenţiei, implicit şi fluctuaţia de personal este mai scăzută. Companiile Best Employers beneficiază, pe lângă investiţiile în promovarea imaginii companiei în piaţă, şi de suportul propriilor angajaţi, care reprezintă o sursă credibilă de informare, un factor de influenţă pentru candidaţi şi clienţi,” – spune Virginia Păuna, Project Leader Best Employers Study România.

Best Employers Study se adresează companiilor cu o vechime de cel puţin trei ani de activitate pe piaţa din România şi nominalizează ca Best Employer companii din trei categorii, în funcţie de numărul de angajaţi: companii cu un număr de angajaţi între 50 şi 250, între 250 şi 1000, şi companii cu un număr de peste 1000 de angajaţi. Printre laureaţii Best Employers Study 2013 şi 2014 se numără în special companii din IT, Pharma şi FMCG.

Rezultatele Best Employers Study 2015 vor fi anunţate în cadrul unei gale, desfăşurate în luna noiembrie a acestui an.

Note către editori

Aon plc (NYSE: AON) este lider mondial în furnizarea de soluţii de management al riscului, brokeraj de asigurări şi reasigurări, consultanţă resurse umane şi externalizare de servicii. Prin cei 66.000 angajaţi în toată lumea, Aon acordă cele mai bune servicii clienţilor săi din peste 120 de ţări, combinând soluţii de risc inovatoare şi eficiente cu expertiza tehnică a resurselor sale la nivel mondial. Aon a fost numit în mod repetat cel mai bun broker din lume, cel mai bun intermediar de asigurări, cel mai bun intermediar în reasigurări, cel mai bun consultant privind beneficiile pentru angajaţi şi manager de captive de către surse multiple din industria de profil. Vizitaţi www.aon.com  pentru mai multe informaţii despre Aon şi www.aon.com/manchesterunited  pentru detalii privind parteneriatul Aon cu Manchester United.

Aon Romania, unul dintre cei mai mari brokeri de asigurare din România, oferă servicii profesionale de consultanţă în asigurări, reasigurări, managementul de risc şi beneficii pentru angajaţi, pentru companii, autorităţi şi instituţii financiare. Companie înfiinţată în 1991, devine subsidiară a grupului Aon din 2005. Aon Romania deţine certificatul de management al calităţii ISO 9001/2008. Pentru mai multe informaţii despre Aon, vizitaţi www.aon.ro

Best Employers Study (BES) oferă o clasificare a companiilor din punctul de vedere al imaginii pe care o au ca angajator în baza informaţiilor transmise de proprii angajaţi. Studiul se adresează companiilor cu peste 50 de angajaţi şi cel puţin trei ani de activitate pe piaţa din România. Rezultatele Best Employers 2015 vor fi publicate la nivelul României la sfârşitul lunii noiembrie şi la nivel CEE în primăvara anului viitor. Studiul furnizează o serie de informaţii atât despre angajaţi cât şi despre angajatori. BES îi ajută pe managerii de companii să afle cum pot obţine rezultatele cele mai bune cu resursele pe care le au în companie şi cum pot creşte performanţa afacerii prin optimizarea nivelului de engagement al angajaţilor.

Pentru mai multe detalii despre studiul Best Employers în Romania vizitaţi www.bestemployersromania.com

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite