Afaceri

articolul anterior articolul urmator

AQUA Carpatica, singurul brand românesc prezent la Natural Products Expo West din California, cel mai mare târg B2B dedicat industriei produselor organice

0
Articol publicitar
14 Mar 2019 15:40:05
Autor: ADH

În perioada 7-9 martie 2019, brandul AQUA Carpatica a prezentat gustul purităţii segmentului business din întreaga lume, în cadrul Natural Products Expo West din Anaheim, Los Angeles, California, cel mai mare târg B2B dedicat industriei produselor organice şi naturale.

Evenimentul Natural Products Expo West este unul de referinţă pentru companiile care vor să se extindă pe pieţele internaţionale şi atrage în fiecare an peste 88,000 de vizitatori străini interesaţi de tendinţele din industria produselor organice şi naturale. Scopul acestui târg este de a facilita întâlnirea dintre retaileri, investitori, producători şi furnizori interesaţi de produsele organice şi naturale. Prin intermediul conferinţelor educative, acţiunilor de degustare, networking-ului şi expunerii mediatice, companiile prezente la acest târg au posibilitatea de a interacţiona cu factori importanţi de decizie şi de a-şi face cunoscute produsele către noi pieţe.

Printre cel mai importante tematici care au fost abordare în cadrul ediţiei din 2019 a Natural Products Expo West se numără:

  • importanţa produselor organice
  • protejarea planetei
  • crearea unei conexiuni între consumatori şi branduri
 

AQUA Carpatica pe rafturile marilor retaileri din SUA

AQUA Carpatica este un brand internaţional, prezent în Statele Unite ale Americii începând cu listarea în 2015 în lanţul de magazine Sprouts Farmers Market, care comercializează produse proaspete şi organice. În prezent, AQUA Carpatica este singurul brand de apă minerală din România care are parteneriate cu lanţuri de supermarketuri din Statele Unite, fiind prezent la raftul unor retaileri importanţi precum: Whole Foods (în 18 puncte de vânzare în magazinele din California de Nord), Kroger, Raley’s, Save Mart, Bristol Farms, Gelson’s Market sau 7-Eleven. Statele Unite este cea mai bună piaţă externă pentru produsele AQUA Carpatica, alături de Marea Britanie.

În 2018, vânzările zilnice ale gamei premium de apă minerală AQUA Carpatica din cadrul unor lanţuri de supermarketuri din Los Angeles au întrecut vânzările unor branduri recunoscute la nivel internaţional precum Evian. 

Piaţa apelor îmbuteliate din SUA

Conform datelor din Global Data 2018, piaţa de apă îmbuteliată din Statele Unite este una cristalizată şi formată dintr-o multitudine de branduri internaţionale cu o valoare de 29 miliarde $ (2017), fiind astfel de 34 de ori mai mare ca valoare comparativ cu piaţa apelor îmbuteliate de pe plan local.

Anul trecut pe continentul american, consumul de apă îmbuteliată a ajuns la 124 de litri per capita, ceea ce marchează o creştere a categoriei ca urmare a tendinţei americanilor de a alege alternative sănătoase la băuturile carbogazoase.

Creşterea segmentului de apă minerală naturală se datorează consumatorilor cu un stil de viaţă sănătos, interesaţi de produsele bio şi naturale pe care au ales să le introducă în dieta lor zilnică. Designul minimalist şi ergonomic al produselor sale, numeroasele beneficii pentru sănătate şi gustul unic transformă AQUA Carpatica într-o apă ideală pentru orice consumator din întreaga lume. Nivelul scăzut de nitraţi şi sodiu sunt, de asemenea, calităţi importante care o diferenţiază cu uşurinţă de celelalte branduri de apă minerală naturală existente pe piaţă.

AQUA Carpatica, produsul românesc care cucereşte pieţele străine

Apa minerală poate deveni un brand de ţară al României, prin care să se promoveze la nivel internaţional, aşa cum fiecare ţară are propria tradiţie în ceea ce priveşte produsele sale emblematice.

Rezervele de apă minerală calitativ superioară în Europa sunt aici, în Carpaţi. Dacă Scoţia este ţara whisky-ului, Franţa se vinde cu Bordeaux, Grecia vinde feta şi măsline, România are o putere foarte mare în ceea ce priveşte apele minerale şi noi considerăm că România are un avantaj intangibil în acest domeniu industrial. (...)” – Jean Valvis.

AQUA Carpatica şi-a construit un vis îndrăzneţ, acela de a se poziţiona ca deschizătoare de drumuri, orientându-se către cucerirea întregii lumi, nu doar a pieţei locale, astfel devenind un brand global. AQUA Carpatica este prezentă pe pieţele externe şi în ţări precum: Marea Britanie, Germania, Franţa, Spania, Italia, Emiratele Arabe Unite, Qatar, Israel, Arabia Saudită şi Australia.

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii