Afaceri

articolul anterior articolul urmator

Cel mai mare producător român de cosmetice relansează marca Gerovital într-o variantă modernizată

1
4 Jul 2019 10:57:17
Autor: Afrodita Cicovschi

Noua linie Gerovital Plant vine cu o varietate de produse cosmetice destinate îngrijirii zilnice a tenului, având la bază ingrediente de origine naturală în proporţie de peste 91%, care oferă protecţie naturală microbiană şi beneficii multiple pentru tenul normal şi mixt.

Specialiştii Gerovital au dezvoltat produse adecvate unui program complet de îngrijire prin multibeneficii Gerovital Plant, special pentru consumatorii care îşi doresc atât curăţarea tenului, hidratare şi oxigenare, cât şi reducerea ridurilor, regenerarea pielii, energizarea şi îmbunătăţirea luminozităţii ei. 
 
“Gerovital Plant este o gamă cu o istorie de peste 30 de ani pe piaţa locală, ce s-a bucurat de aprecierea constantă a consumatorilor, datorită numeroaselor modernizări care au urmărit atât tendinţele internaţionale de consum, cât şi nevoile consumatorilor noştri şi valorile în care credem, în special îmbinarea tradiţiei cu inovaţia. Astfel, am relansat gama Gerovital Plant, o linie marcantă a portofoliului brandului Gerovital, într-o formulă nouă şi originală. Suntem mândri să anunţăm că prima gamă fară conservanţi, are acum peste 91% dintre ingrediente de origine naturală, oferind protecţie naturală microbiană.
 
Ultima etapă de modernizare a avut loc în 2016 şi ne-a adus distincţia de cea mai iubită gamă, un premiu care a întărit faptul că Gerovital reprezintă excelenţa românească în cosmetică. Suntem siguri că, în noua versiune, linia va fi şi mai apreciată de piaţă, datorită beneficiului care o diferenţiază în segment - asigurarea în mod natural a echilibrului microbiomului la nivelul pielii, prin respectarea identităţii unice a acestuia”, a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs.  
 
Poziţionarea gamei pe segmentul cosmeticelor naturale este reflectată prin integrarea ingredientelor de origine naturală optim dozate şi prin acţiunea sinergică a acestora. 
 
Inovaţia adusă de noua gamă Gerovital Plant este Complexul Poliplant Microbiom Protect, complex format din Equibiome (un extract standardizat din radacină de Brusture) şi un complex natural de plante din flora locală, care diminuează reactivitatea pielii şi procesele inflamatorii, protejând Microbiomul - format din totalitatea bacteriilor bune şi rele de pe suprafaţa pielii - este unic şi specific fiecărui individ şi esenţial pentru buna funcţionare metabolică a pielii. Echilibrul micobiomului are rol în creşterea imunităţii şi protejează organismul împotriva bacteriilor dăunătoare, astfel pielea este mai sănătoasă, capabilă să se regenereze.
 
Pentru demachiere, Gerovital Plant aduce Apa micelară, ce previne dezechilibrul microbian de pe piele şi Fluidul demachiant, care stimulează microcirculaţia şi purifică tenul, îndepărtând şi machiajul waterproof. 
 
Programul de îngrijire al tenului conţine trei creme cu beneficii de: hidratante, antirid, nutriţie, protecţie, energizare, efectul somnului de frumuseţe şi de oxigenare. Crema hidratantă revitalizează celulele şi creşte consumul de oxigen la nivelul acestora, Crema antirid SPF 15 corectează liniile fine şi ridurile şi restabileşte echilibrul microbiomului pielii, iar Crema antirid nutritivă  stimulează procesele de reparare şi regenerare alepielii, redând frumuseţea naturală.
 
Pentru estomparea imperfecţiunilor şi a urmelor de oboseală, specialiştii Gerovital au creat  Crema CC Matifiantă, care îmbunătăţeşte funcţia de barieră a pielii, pentru o piele echilibrată şi Crema anticearcăn antirid, care îngrijeşte delicat zona din jurul ochilor, diminuând ridurile. 
 
Boosterul vitalitate şi strălucire este un ser cu o formulare fluidă, care se absoarbe uşor în piele, special conceput pentru tenul normal şi mixt, având funcţia de a stimula respiraţia celulară şi de a revitaliza tenul. 
 
Noile produsele Gerovital Plant pot fi achiziţionate din reţeaua de magazine de brand Gerovital şi Farmec, din magazinul online www.farmec.ro, din magazinul francizat din Bacău, precum şi din farmaciile, supermarketurile, hipermarketurile şi magazinele de profil din ţară. 
 
Conform rezultatelor companiei de cercetare de piaţă Nielsen, pe segmentul produselor de face care, produsele Gerovital şi Farmec plasează producătorul clujean ca lider de piaţă. Farmec deţine o cotă valorică de 29,7%, iar Gerovital o cotă valorică de 25,1%*.   
 
Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări. 
 
În iulie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea şi Râmnicu Vâlcea şi un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău.
 

 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

1 Comentariu

foarte atent
4.07.2019, 16:43:33

apa de ploaie, cam asta contin produsele astea de marca...!!

-1 (1 vot)
Modifică Setările