Afaceri

articolul anterior articolul urmator

Cel mai mare producător român de cosmetice, cu vechime de peste 130 de ani, îşi construieşte imaginea cu ajutorul unui nou partener

0
13 Apr 2021 08:13:45
Autor: Afrodita Cicovschi

Cel mai mare producător român de cosmetice îşi construieşte imaginea cu ajutorul unui nou partener, a informat luni Farmec, companie cu o vechime de peste 130 de ani.

Agenţia de comunicare Oxygen îşi extinde portofoliul de clienţi cu Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, cu capital 100% românesc. 
 
În urma unui proces complex de selecţie, Oxygen a fost desemnată agenţia de comunicare corporate şi de brand a Farmec, responsabilă de managementul reputaţional al companiei şi de implementarea strategiei de PR şi CSR. 
 
„Odată cu acest pitch, Oxygen a câştigat nu doar un client nou, ci şi încrederea unei poveşti de business de succes, cu care ne identificăm pe scară valorică. Farmec este un lider incontestabil al mediului de afaceri românesc şi, mai mult decât atât, un vector reputaţional şi de imagine pentru România la nivel internaţional. Încă de la origini -şi mai ales în ultimii ani- , strategia Farmec s-a diferenţiat prin creativitate, integritate şi curaj – atribute care ne definesc şi pe noi, ca specialişti şi parteneri de comunicare, şi pe care le cultivăm la rândul nostru”, a declarat Veronica Plăcintescu, Head of Corporate Communications, Oxygen.
 
„Relaţia noastră cu agenţia de PR este una foarte strânsă, bazată pe încredere şi pe o viziune comună. În primul rând, ne-a interesat modul acesteia de a înţelege industria de cosmetice şi business-ul nostru, care sunt foarte complexe, dinamice şi vin permanent cu provocări. Apoi, am evaluat calitatea, performanţa şi creativitatea ca piloni de bază în PR şi am decis să construim împreună cu Oxygen mai departe imaginea companiei Farmec şi relaţia dintre brand şi consumatori – media –  parteneri de afaceri. Ne bucurăm să facem echipă cu Oxygen în misiunea noastră de a fortifica cele mai apreciate şi longevive branduri româneşti de cosmetice şi curăţenie a casei, precum Farmec, Gerovital, Nufăr şi Triumf”, a declarat Liliana Popa, PR Manager Farmec.
 
Farmec este cel mai mare producător de cosmetice din România şi unul dintre cei mai importanţi din Europa de Sud-Est, cu un portofoliu de peste 600 de produse cosmetice şi de curăţenie, reprezentate de peste 15 branduri, precum: Farmec, Nufăr, Triumf, Gerovital, Aslavital, Doina, Dermofarm, Tarr, Lara ş.a.. Farmec exportă în peste 30 de ţări, cea mai mare pondere la export având-o brandurile Gerovital şi Aslavital. 
 
Cu birouri în Bucureşti şi Cluj-Napoca, Oxygen este o agenţie integrată de comunicare, iar portofoliul de clienţi reuneşte companii locale şi internaţionale precum:  Enel, Arctic, Olympus, Betano, Moncler, BERD, Sensiblu, Garanti BBVA, Nestlé, Skoda, Total Romania, VEKA Romania, Huawei, Siniat – Grupul Etex, VEEAM, Fashion House, Selgros, Masculan, ATP Trucks, Email de Sighisoara, Patria Bank, Magna Pharm, Gregory’s România, Sony Pictures AXN, PPD România, Gruppo Campari (Campari, Aperol), DELL, Skechers, Dentons, Don Pedro, Green Cola şi mulţi alţii.
 

Istoria Farmec în câteva cifre 

1889
 
Începe povestea de succes a companiei Farmec - prima şi cea mai importantă companie românească de produse cosmetice - când iau naştere, la Budapesta, laboratoarele Molnar Moser.
 
1943
 
Se desprinde un mic laborator - Mol-Mos - care îşi desfăşoară activitatea în Cluj-Napoca.
 
1965
 
Se produce pentru prima dată Laptele Doina. Acesta este în continuare cel mai bine vândut demachiant pe piaţa din România, având o cotă cantitativă de 17,32%. (Nielsen, 2010)
 
1967-1968

Liviu Turdean devine Director şi fabrica înscrie pe cartea sa de vizită o mare realizare - devine primul producător de creme şi emulsii Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan din România. Produsele se adresau femeilor cu vârsta de aproximativ 40 de ani, tenurilor care prezintă primele semne de îmbătrânire.
 
1969

Premieră în România - începe fabricarea produselor sub formă de spray.
 
1970
 
Începe dezvoltarea celei mai importante platforme de producţie cosmetice din România.
 
1995
 
Farmec se privatizează prin metoda MEBO, avand capital 100% românesc. Primul Director General ales de Adunarea Generală a Acţionarilor a fost Ec. Liviu Turdean.
 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii

Modifică Setările