Cifre record de Paşte: cumpărăturile online au determinat o creştere de 47% a livrărilor unei firme de curierat

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Una dintre cele mai mari companii de curierat din România se aşteaptă la o creştere generală a volumelor de 15% pentru luna aprilie, comparativ cu luna februarie, determinată de Sărbătorile Pascale şi de contextul crizei COVID-19.

Vârful a fost înregistrat în perioada dinainte şi imediat următoare Paştelui, depăşind cu 47% media lunii februarie. Această rată de creştere confirmă totodată şi tendinţa evidentă a consumatorilor de migrare către cumpărăturile online, o tendinţă care a fost puternic stimulată de criza COVID-19.

În acest context, comerţul electronic se menţine pe un trend ascendent, lunile martie-aprilie fiind caracterizate de rezultate deosebite în rândul livrărilor din acest sector. În primele trei săptămâni ale lunii aprilie, Urgent Cargus a înregistrat o creştere de 27% a volumelor generate de cumpărăturile online, faţă de aceeaşi perioadă a lunii februarie. În data de 21 aprilie, aproape 80% din livrările operate de cei 5.000 de profesionişti în curierat Urgent Cargus, anagajaţi si subcontractori, au aparţinut segmentului e-commerce.

„Contextul recent a produs schimbări semnificative în ceea ce priveşte dimensiunea şi structura volumelor gestionate de Urgent Cargus. Închiderea multor puncte de comerţ offline a determinat un avânt în cumpărăturile online. Cu toate acestea, incertitudinea generată de contextul COVID-19 a determinat consumatorii să se concentreze pe sectoarele IT&C, Home&Deco şi FMCG, reducând în acelaşi timp interesul pentru alte segmente”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus.

Printre cele mai afectate industrii de criza generată de COVID-19 se numără cea de Fashion, cu o rată de contracţie de 24%, Teleshopping (-29%) şi Auto, care a înregistrat o scădere de 16%. În paralel, industriile care se bucură de o creştere importantă sunt: IT&C – creştere de 22%, Home&Deco (+17%), precum şi industria bunurilor de larg consum – volumele înregistrând o creştere de 15%. 

Evoluţia situaţiei a determinat Urgent Cargus să ia măsuri specifice pentru a putea acomoda volumele crescute şi măsurile de siguranţă necesare procesului de livrare.

„Urmăm cu stricteţe standardele puse în aplicare de autorităţi, în timp ce căutăm să luăm măsuri suplimentare pentru a ne proteja personalul şi clienţii, inclusiv izolarea echipelor de curierat una de cealaltă, pentru a reduce riscul de infecţii în masă. Înţelegem că aceste măsuri ar putea duce la un anumit disconfort în rândul clienţilor, însă suntem de părere că siguranţa trebuie să fie întotdeauna prioritatea noastră. Ţinând cont de nivelul crescut al cumpărăturilor online, am efectuat livrări inclusiv vineri, 17 aprilie şi sâmbătă, 18 aprilie, iar de 1 mai vom funcţiona după program de livrare normal”, a încheiat Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus.

Mai mult, în luna martie, Urgent Cargus a lansat şi serviciul de livrare cu contact redus, care permite livrarea coletelor către destinatari fără schimb de documente sau semnătură fizică de primire. Astfel, soluţia înlătură din procesul de livrare etapa confirmării de primire a coletului prin semnătură de către destinatar, eliminând contactul direct dintre curier şi client.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite