Afaceri

articolul anterior articolul urmator

Clever: premieră românească în Europa centrală pe segmentul de mobilitate urbană. Care sunt beneficiile pentru locuitorii marilor oraşe din România

1
Articol publicitar
15 Jan 2019 18:12:21
Autor: ADH

Start-up-ul românesc Clever lansează CleverGo, un agregator de oferte de transport rent-a-car care vine în completarea serviciilor de taxi oferite deja în aplicaţie. Pentru prima dată în România, utilizatorii vor avea la dispoziţie o singură platformă în care vor putea accesa şi selecta cele mai bune opţiuni de taxi şi rent-a-car.

Serviciul va fi disponibil în Bucureşti şi Timişoara începând cu această lună. Platforma Clever colaborează doar cu şoferi autorizaţi pentru activităţi de transport taxi sau rent-a-car. Ambiţia Clever este de a reduce la sub 1 minut timpul de aşteptare pentru orice comandă lansată în aplicaţie.

ANDREI FRUNZĂ, GENERAL MANAGER CLEVER

Prin lansarea CleverGo, Clever revoluţionează din nou piaţa serviciilor de mobilitate urbană şi devine prima platformă integratoare din Europa Centrală pentru oferte de tip taxi şi rent-a-car.

Nevoia pentru acest serviciu a rezultat din analiza datelor de trafic colectate în ultimii ani de Clever şi punând în balanţă evoluţia accelerată a cererii de deplasare a românilor raportată la capacitatea extrem de limitată a serviciilor de transport actuale. În medie, peste 3.5 milioane de comenzi sunt lansate lunar în aplicaţia Clever.

Astfel, începând din ianuarie, Clever devine cel mai mare market-place din Europa Centrală care integrează ofertele transportatorilor tip taxi cu cele de rent-a-car, oferindu-le utilizatorilor din România posibilitatea de a alege, în mod agregat şi transparent, dintre ofertele acestor transportatori din proximitatea lor.

Vom continua să colaborăm exclusiv cu şoferi autorizaţi în transportul de persoane pentru a oferi un serviciu legal şi sigur.

Pentru că ştim cât de important este pentru fiecare dintre noi să ajungă la timp - fie acasă, fie alături de cei dragi, fie la serviciu - ambiţia noastră este să reducem timpul de aşteptare la sub 1 minut pentru fiecare comandă.

Ce trebuie să ştie utilizatorii

  • O singură aplicaţie. Utilizatorii vor avea la dispoziţie o singură aplicaţie de mobilitate urbană ce integrează în premieră în Europa Centrală două servicii de transport (taxi şi rent-a-car) oferind într-un mod transparent acces la cel mai mare număr de şoferi autorizaţi.

Astfel, în cadrul aceleiaşi platforme, utilizatorii vor introduce o singură dată detaliile despre destinaţiile şi metodele de plată favorite (în cazul plăţii cu cardul), preferinţele pentru anumiţi şoferi şi vor afla din acelaşi loc de ofertele şi promoţiile valabile pentru ambele tipuri de transport urban.

  • O flotă profesionistă. Prin serviciul CleverGo, vom suplimenta numărul de maşini disponibile în aplicaţia Clever pentru a putea răspunde cererii utilizatorilor.

Serviciul CleverGo este oferit exclusiv în parteneriat cu transportatori şi şoferi autorizaţi de servicii de tip rent-a-car, respectând modelul de funcţionare al aplicaţiei şi filozofia companiei ambele orientate către satisfacerea la cele mai înalte standarde de calitate şi securitate a nevoii de transport a clienţilor.

  • Fără tarife dinamice. Transparenţă. Preţul per km pentru serviciul CleverGo este stabilit de transportatorii autorizaţi rent-a-car care furnizează aceste servicii. Acesta va afişat pasagerilor în mod transparent în aplicaţie, înainte de acceptarea cursei.

Preţul per km este fix şi nu poate suferi modificări în funcţie de zi sau oră, oferind astfel utilizatorilor control şi predictibilitate din punctul de vedere al costurilor. 

  • Timp de răspuns minim. Cu ajutorul CleverGo, serviciul de transport de tip rent-a-car, utilizatorii au acum la dispoziţie un număr mai mare de şoferi autorizaţi în platforma Clever, maximizând şansele de a găsi o maşină în cel mai scurt timp. Ambiţia Clever este de a reduce timpul de aşteptare pentru fiecare comandă la sub 1 minut. 

Aplicaţia va funcţiona în continuare pe principiul proximităţii, criteriul principal de alocare a unei comenzi fiind distanţa dintre locaţia şoferului şi punctul din care a fost lansată comanda. Pe lângă criteriul de proximitate, aplicaţia ţine cont şi de alte elemente precum ratingul şoferului, preferinţele clienţilor, metoda de plată selectată de pasager.

  • Metode de plată. Pentru toate cursele, Clever oferă în cadrul aplicaţiei opţiunile de plată cash sau card. Pasagerii pot selecta modalitatea de plată în momentul lansării unei comenzi.
 
  • Siguranţă. Clever a dezvoltat mecanisme interne de control al calităţii serviciilor pe care le intermediază, valabile şi pentru serviciul CleverGo. Astfel, utilizatorii pot semnala în timp real orice neregulă legată de cursele efectuate, sesizările fiind imediat preluate şi procesate de o echipa de suport activă 24/7. În urma verificărilor, situaţiile semnalate pot avea efecte directe asupra şoferilor, aceştia fiind obligaţi să respecte standardele de calitate ale platformei Clever.

De asemenea, în completarea serviciului de control al calităţii destinat utilizatorilor, Clever este permanent alături de şoferii colaboratori prin suport telefonic care funcţionează 24/7 şi un birou dedicat în Bucureşti. Astfel, şoferii din toată ţara care colaborează cu Clever au un partener de încredere la care pot apela oricând pentru orice fel de situaţie legată de activitatea lor profesională sau alte situaţii cu care se confruntă în trafic.

În 2010 Clever taxi devenea prima aplicaţie din România care le oferea consumatorilor o platformă unică în care aceştia aveau acces la ofertele companiilor de taxi permiţând plata cash a cursei, iar începând cu 2014 şi plata direct din aplicaţie, prin card bancar. În mai puţin de 5 ani de la lansare, Clever a devenit lider de piaţă pe segmentul aplicaţiilor mobile de taxi, având în prezent peste 1 milion de utilizatori şi 30.000 de şoferi prezenţi în aplicaţie. În ceea ce priveşte cursele, peste 3,5 milioane de comenzi sunt lansate în medie în aplicaţie în fiecare lună, iar valoarea totală a curselor din anul 2018 este de peste 100 de milioane de euro.

Ultimele statistici disponibile la nivelul lunii decembrie 2018 reconfirmă poziţia de lider de piaţă a Clever care deţine 70% din totalul utilizatorilor activi din România şi peste 90% din totalul descărcărilor (date agregate de Clever Tech SRL pe baza cifrelor furnizate de App Annie Intelligence).

***

DESPRE CLEVER TAXI 

Aplicaţia Clever Taxi a fost fondată în 2010 şi este prima aplicaţie de e-hailling din România care permite atât plata cash a cursei, cât şi plata direct din aplicaţie, prin card bancar. Cu 1 milion de utilizatori şi peste 30.000 de şoferi înregistraţi, Clever Taxi a revoluţionat mobilitatea urbană din România. Compania are peste 60 de angajaţi şi este prezentă în peste 20 de oraşe din România.


În luna iunie 2017, business-ul Clever Taxi a fost achiziţionat  de grupul Intelligent Apps, înfiinţat în 2009, parte a companiei Daimler Mobility Services. Din acelaşi grup fac parte aplicaţiile Mytaxi (disponibilă în 10 ţări din Europa) şi Beat (activă în Grecia, Peru, Chile şi Columbia). Intelligent Apps are 16 milioane de utilizatori în 14 ţări şi 100 de oraşe, fiind cea mai mare aplicaţie de mobilitate urbană din Europa.
Mai multe informaţii şi kitul de presă complet sunt disponibile pe www.clevertaxi.com.

 

 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

1 Comentariu

Adrian Adrian
16.01.2019, 04:20:14

Comicăria e că UBER va dispărea din România în 2-3 ani, nu va face față concurenței Clever GO deși ei au adus pe piață jmecheri asta.

Modifică Setările