Complexul proximităţii: Câţi bani băgăm în buzunarele magazinelor din jurul caselor noastre

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Profitul Mega Image faţă de 2013 a crescut cu doar 100.000 de euro, la 12,3 milioane de euro, dar pe fondul unor investiţii majore în noi magazine FOTO Mediafax
Profitul Mega Image faţă de 2013 a crescut cu doar 100.000 de euro, la 12,3 milioane de euro, dar pe fondul unor investiţii majore în noi magazine FOTO Mediafax

Conştient sau nu, suntem dependenţi de cei care au afaceri în apropierea caselor noastre, iar micile noastre nevoi sau plăceri sunt de multe ori un business mănos pentru investitorii de la colţul străzii, scrie Adevărul Financiar.

Cifrele de afaceri ale celor care deţin magazine de proximitate sau în apropierea staţiilor mijloacelor de transport în comun ne arată cât de pregătiţi sunt să ne ia banii cei cu business-uri “de proximitate”.

Adevărul Financiar a făcut o analiză a datelor raportate la Ministrul de Finanţe în ultimii doi ani de unele companii care deţin magazine de proximitate în cartiere şi în apropierea cvartalelor de blocuri.

Mega Image şi Billa sunt două lanţuri de retail cu magazine în apropierea zonelor locuite şi chiar în pieţe, iar cifrele de afaceri din ultimii doi ani spun câte ceva despre potenţialul lor de dezvoltare.

În cazul Mega Image, cifrele raportate la Ministerul de Finanţe reflectă expansiunea de anul trecut cu 100 de magazine noi, care i-au adus retailerului câştiguri frumoase. La o cifră de afaceri în 2013 de peste 519 milioane de euro, Mega Image a avut un profit net de 12,2 milioane de euro şi un 6.107 angajaţi.

Citiţi mai multe pe Adevărul Financiar

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite