Cum poţi să câştigi până la 3.000 de lei dacă ştii să vorbeşti corect

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Call center-ul este considerat, adesea, locul unde tinerii pot obţine cu uşurinţă un prim job, care va fi, însă, de scurtă durată, cât pentru a pune deoparte bani pentru o vacanţă.

Si asa este, un job intr-un call center poate fi obtinut destul de usor, adesea, este suficient ca un candidat doar sa stie sa scrie si sa vorbeasca corect, insa daca acesta are performante si isi doreste sa se dezvolte, poate avansa in timp si salariul castigat va creste in acelasi ritm.

Violeta Rosu, managing partner Blue Point, una dintre cele mai importante companii romanesti de servicii call center, cu 250 de angajati, in centrele din Bucuresti si Slobozia, a aratat ca pentru a obtine un loc de munca ca operator conditii tin, in mare, de cunoasterea limbii romane si de deschiderea catre comunicare.

"Majoritatea oamenilor pe care ii angajam nu experienta, insa pentru noi experienta nu este o cerinta, ci important este sa isi doreasca sa munceasca, sa invete, sa fie entuziastiasti si ambitiosi. Nu este musai sa fi terminat o facultate, trebuie sa fi terminat liceul. Pentru noi minimul necesar este sa stie sa comunice, sa scrie si sa vorbeasca corect, sa aiba deschiderea de a invata lucruri noi, pentru ca noi ii trecem prin training", a declarat pentru wall-street.ro Violeta Rosu.

De asemenea, candidatii ar trebui sa stie sa lucreze pe un calculator si sa reuseasca sa scape de tracul de a vorbi la telefon cu clientii companiei.

Citiţi continuarea articolului pe www.wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite