Digi Communications a realizat un profit net în scădere, de 3,2 milioane euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:
digi communications

Grupul Digi Communications a anunţat, miercuri, o scădere a profitului net la 3,2 milioane euro, deşi veniturile au înregistrat o creştere puternică.

Mai precis, Grupul Digi Communications a înregistrat o creştere cu 18,3% a veniturilor consolidate în primul semestru, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 575,2 milioane euro.

În schimb, profitul net a scăzut la 3,2 milioane euro, în primele şase luni, de la 12,9 milioane euro în aceeaşi perioadă a anului trecut. Totodată, EBITDA ajustată a fost de 199,4 milioane euro, în creştere cu 40,4 milioane euro (25%) faţă de aceeaşi perioadă a anului 2018.

„România se menţine ca piaţă principală a Grupului, generând 63% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19%), urmată de Spania (16%) şi Italia (2%)”, a anunţat compania. 

În România, principalii vectori de creştere, în semestrul I 2019 faţă de semestrul I 2018 sunt: serviciile de internet fix şi serviciile de televiziune prin cablu.

În România, Grupul a raportat creşteri pe segmentul serviciilor de cablu şi internet fix, cu un progres de 9,5% al abonamentelor la serviciile de cablu tv şi, respectiv, de 10,6% la abonamentele pentru serviciile de internet fix. În ceea ce priveşte serviciile de telefonie mobilă, Digi este liderul portabilităţii cu circa 164.480 numere portate în reţeaua Digi Mobil, în primul semestru al anului. Raportat la aceeaşi perioadă a anului anterior, reţelele de telefonie fixă şi mobilă ale Grupului au atras, prin serviciul de portare, cu 35% mai multe numere fixe şi mobile faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior (179.328 numere portate, în primul semestru al anului 2019, faţă de 132.602 numere, în aceeaşi perioadă a anului 2018). 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite