Divizia de vopsele, motor de creştere pentru afacerile AdePlast în primele trei luni

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Divizia de vopsele, segment care a devenit cu adevărat important încă de anul trecut pentru AdePlast, unul dintre cei mai mari producători de materiale pentru construcţii, a înregistrat o creştere de 150% a vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, reuşind să crească afacerile companiei patronate de către Marcel Bărbuţ cu peste 60% în primul trimestru al anului.

„Cand am inceput reconstructia diviziei de vopsele si tencuieli decorative, ne-am setat un obiectiv ambitios, ca AdePlast sa devina unul dinte jucatorii importanti in aceasta piata. Ne-am definit obiective pentru fiecare an, iar in primul an l-am atins. Am majorat cifra de afaceri pe vopsele si tencuieli decorative de 2 ori si jumatate fata de anul 2012, ajungand la aproape 4 milioane de euro”, a declarat Bogdan Pirvu, managerul diviziei de vopsele si tencuieli decorative AdePlast.

In primul trimestru din 2014, divizia de vopsele si tencuieli decorative si-a majorat vanzarile cu peste 150 de procente, fata de aceeasi perioada din 2013.

„Acest lucru a fost posibil pentru ca din 2014 suntem prezenti in piata cu o gama completa de produse. Pana la sfarsitul anului trecut, am avut in portofoliu doar produse destinate peretilor: vopsele lavabile, tencuieli decorative si produse complementare acestui segment. Acum, portofoliul de produse cu care ne adresam pietei este unul complet. Cuprinde vopsele, emailuri, grunduri, impregnanti, lacuri, adezivi si alte produse destinate decorarii si protectiei suprafetelor de lemn si metal. Oferta de vopsele si tencuieli decorative este gandita sa raspunda cererii pietei, venita din partea consumatorului final”, a completat Bogdan Pirvu.

Din luna martie, AdePlast produce si livreaza catre piata autohtona si la export emailuri si lacuri ecologice pe baza de apa, destinate protectiei si decorarii suprafetelor din lemn si metal. Noua linie de productie a fost pornita in cadrul fabricii de vopsele si tencuieli decorative de pe platforma de la Ploiesti, printr-un upgrade in valoare de 600.000 euro la linia deja existenta.

Citeşte continuarea pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite