Articol publicitar

Echipa PENNY – prioritatea noastră în fiecare zi

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
penny

PENNY România este conceptul de succes al grupului german REWE şi unul dintre cei mai activi retaileri din România. Pe piaţa românească PENNY operează cu 284 de magazine şi se află în continuă expansiune, având aproximativ 5.300 de angajaţi.

La PENNY, angajaţii constituie pilonul central al activităţii de zi cu zi. Retailerul are un plan şi un sistem de motivare şi beneficii substanţiale pentru angajaţi, iar beneficiile sunt gândite pentru a oferi o varietate cât mai mare, atât angajaţilor din magazine, cât şi celor care se ocupă de logistică sau care lucrează în sediul central. Pachetul de beneficii pe care îl oferă este gândit şi dezvoltat astfel încât să aibă, înainte de toate, angajatul şi nevoile sale în centru. Condiţiile de muncă la standarde europene, posibilitatea de avansare şi dezvoltare constantă într-un mediu sigur şi posibilitatea de a participa la programe de training şi leadership fac din PENNY România unul dintre cei mai atractivi şi activi angajatori din industria de retail. În contextul special al anului 2020, PENNY a organizat pentru angajaţii din magazine o serie de workshopuri în care principalele subiecte abordate au fost siguranţa psihologică şi susţinerea reciprocă, înţelegerea emoţiilor negative şi rezilienţa, comunicarea şi atenţia permanentă la nevoile proprii şi ale celor din jur. 

penny

Printre beneficiile oferite de PENNY România se mai numără:

  • Salariu atractiv plus bonus de performanţă; 
  • Bonuri de masă;
  • Asigurare medicală privată pentru toţi angajaţii;
  • Pachete de şcoală pentru copii, a câte 200 lei fiecare;
  • Pachete pentru nou născuţi, acordate angajaţilor PENNY care devin părinţi, sub forma unor vouchere în valoare de 300 lei fiecare;
  • Suport pentru dezvoltarea profesională şi nu numai: cursuri de limbi străine, abonament la Bookster, training-uri;
  • Echilibru între viaţa personală şi cea profesională: workshop-uri şi programe de wellbeing variate, dar şi acţiuni de voluntariat răsplătite suplimentar cu o zi liberă plătită;
  • Reducere la fiecare achiziţie din magazin, prin folosirea cardului de angajat.
penny

Compania este în plin proces de expansiune a reţelei sale de magazine. Cu 25 de deschideri noi anul acesta, dezvoltarea atrage după sine şi creşterea nevoii de personal. Planurile de viitor sunt curajoase, iar ele devin realitate atunci când la bază există o echipă unită.  

Despre planuri de viitor, echipe, şi despre cum îşi vede implicarea în tot acest proces de dezvoltare, am vorbit cu Bogdana Todor, TL Regional HR Managers & Deputy HR Manager. Bogdana face parte din echipa PENNY de aproape 11 ani şi are o experienţă de 5 ani în Resurse Umane, timp în care împreună cu echipa sa a ajuns tot mai aproape de colegii din magazine, astfel încât să le ofere suport şi să fie în contact direct cu angajaţii implicaţi. Integrarea perspectivei de HR în departamentul de Vanzari şi obţinerea unui echilibru între măsurile pe termen scurt şi conceptele de dezvoltare ale angajaţilor pe termen mediu şi lung a fost de asemenea una dintre priorităţi.

bogdana todor

Dar să aflăm mai multe de la ea:  

  • Care credeţi că este cheia succesului unei echipe?

Cheia succesului unei echipe, din punctul meu de vedere, este reprezentată de oameni. Oamenii care fac parte din ea şi modul în care ei ştiu să colaboreze, să se înţeleagă şi să se ajute reciproc, lucrând pentru un scop comun.

Tot aici aş menţiona şi leadershipul, care, în opinia mea, este un exerciţiu zilnic. Cu cât ne străduim mai mult să ţinem cont de vieţile celor din jur în munca noastră, cu atât devenim mai buni şi mai puternici. Astfel, provocările, uneori copleşitoare, cu care ne confruntăm ca indivizi, devin, “ca prin minune”, mai uşor de rezolvat când suntem o echipă.

  • Care a fost cea mai mare provocare în meseria dumneavoastră?

Cea mai mare provocare a fost trecerea de la Vanzari la Resurse Umane. Veneam dintr-o echipă unde cifrele şi rezultatele erau pe primul loc şi am intrat într-o echipă în care grija pentru oameni primează. Au fost momente în care mă simţeam un om de vanzari, momente în care mă simţeam om de HR, şi tot asa.  Acum mă simt ca un om echilibrat, atât de Vanzari, cât şi de Resurse Umane, şi tocmai provocarea aceasta mi-a oferit oportunitatea echilibrului şi a înţelegerii şi integrării ambelor perspective în activitatea de zi cu zi.

  • Ce sfat le-ai da oamenilor care vor să facă o schimbare în cariera lor şi ar vrea să se alăture echipei PENNY?

Este absolut în regulă să ne imaginăm cum ar fi viaţa în altă parte. E nevoie de curaj pentru a pleca şi a merge într-un loc nou, poate complet necunoscut. Şi-atunci, apar tot felul de întrebări: Dar dacă ceva nu merge bine? Dacă este mai bine să ramân?, şi aşa mai departe...

Eu aş mai adăuga o întrebare: Dar dacă acolo unde ajung mă însoţesc oamenii potriviti, care îmi vor insufla curajul de a face schimbarea şi de a-mi atinge potenţialul?

Cu acest ultim gând, te aşteptăm în echipa noastră! 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite