eMAG susţine antreprenoriatul românesc prin programul „Deschide România“. Peste 600.000 de produse 100% româneşti sunt listate pe platformă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
eMAG susţine antreprenoriatul românesc prin programul „Deschide România“
eMAG susţine antreprenoriatul românesc prin programul „Deschide România“

La patru ani de la lansare, programul „Deschide România“ iniţiat de eMAG cu scopul de a susţine economia socială şi micii antreprenori români a ajuns la 2.500 de producători din toate judeţele ţării şi peste 600.000 de produse disponibile.

Într-un an în care pandemia a pus la grea încercare producătorii, vânzările fizice fiind greu realizabile în condiţiile necesare păstrării siguranţei, eMAG a continuat pentru al patrulea an programul „Deschide România”. Astfel, micii producători români şi întreprinderile sociale au avut posibilitatea să-şi listeze produsele pe platformă, numărul comenzilor acestora ajungând chiar să se tripleze.

Beneficiind de comisioane reduse sau chiar egale cu zero, producătorii români şi-au putut dezvolta rapid afacerea, expunându-şi zilnic produsele către cei peste 500.000 de vizitatori unici eMAG, pe cea mai mare platforma de shopping online din regiune.

Bilanţul celor patru ani de program arată un total al vânzărilor de aproximativ 30 de milioane de lei, printre cele mai vândute produse aflându-se textilele, produsele home&deco, hainele pentru copii şi jucăriile.

„Deschide România este o iniţiativă pe care am dezvoltat-o pentru a promova economia socială şi pentru a-i susţine pe micii producători români să îşi dezvolte afacerea. Reuşim astfel să îi conectăm pe clienţii care îşi doresc produse 100% fabricate în România direct cu producătorii, iar interesul pentru aceste produse a fost în creştere, aspect reflectat şi de numărul de comenzi în continuă creştere. Doar anul trecut am înregistrat cu 65% mai multe comenzi pe platforma Deschide România faţă de 2019. Vom continua să dezvoltăm noi oportunităţi, care să le permită antreprenorilor români să se adapteze la noul context de piaţă ”– a declarat Florin Filote, Vicepreşedinte eMAG

Printre condiţiile esenţiale pe care sellerii trebuie să le respecte se află naţionalitatea română şi orice produs propus spre comercializare trebuie să fie fabricat exclusiv în România sau, dacă materia primă este achiziţionată şi din alte ţări, acestea trebuie să fie  realizate exclusiv pe teritoriul României. Un alt criteriu este ca cifra de afaceri nu trebuie să fie mai mare de 500.000 de lei în anul fiscal anterior.

Beneficiarii programului „eMAG Deschide România” au la dispoziţie platforma, la care primesc acces rapid, beneficiind de suportul şi expertiza în vânzări online, acumulată de eMAG în cei peste 19 ani de operare în regim propriu.

Printre avantaje, care sunt la fel ca cele primite de sellerii din afara programului, beneficiarii „eMAG Deschide România” primesc suport prin mesagerie, account manager gratuit in primele 3 luni sau pot opta pentru serviciile departamentului Account Partners, prin care pentru doar 199 lei pe lună, au un consultant dedicat, de asemenea au acces la instrumente de monitorizare şi analiză în timp real din interfaţa contului lor de seller, acces la programele Fulfilment by eMAG şi eMAG Genius, promovare în campanii umbrelă precum eMAG Outlet, Citeşte Româneşte sau Necesare zi de zi sau prin eMAG Ads, dar şi o platforma de e-learning dedicata exclusiv seller-ilor eMAG – eMAG Academy.

Sellerii nu au niciun cost de listare în marketplace, ei plătind un comision în funcţie de categoria de produse în care se încadrează, acesta este cu 50 % mai mic decat cel perceput sellerilor din afara programului şi este perceput doar dupa ce se realizează vânzarea.

Deschide România a generat în anul 2020 comenzi de peste 65% comparativ cu anul 2019, cand comenzile sellerior români au adus aproximativ 11.5 milioane de lei, prin acest program fiind vândute peste 31.500 de produse, realizate 100% în România.

Trebuie adăugat că toate produsele înscrise în program sunt etichetate în site cu logo-ul specific „eMAG Deschide România”, pentru ca vizitatorii eMAG să identifice mai uşor produsele made in România iar ONG-urile nu plătesc comision.

Articol realizat în parteneriat cu eMAG

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite