FOTO Mobilier modular pentru orice colţişor din casă şi proiecte planificate digital. Ce alte noutăţi are Brico Depot

0
Publicat:
Ultima actualizare:
bricodepot

Un sondaj efectuat la nivel internaţional arată că majoritatea cetăţenilor consideră extrem de importantă locuinţa, acesta fiind locul care uneşte laolaltă prietenii şi rudele. Indiferent dacă este vorba de interiorul casei sau grădina ori terasa, amenajarea cu bun gust, într-un mod util şi confortabil, poate fi făcută la preţuri accesibile, cu ajutorul unui nou serviciu care va fi lansat curând şi în România.

Kingfisher, companie internaţională de îmbunătăţire a locuinţei care deţine şi Brico Depot, a lansat un nou brand internaţional: GoodHome va oferi o modalitate nouă şi mai simplă de îmbunătăţire a locuinţei, atât pentru amatori, cât şi pentru profesionişti, indiferent dacă proiectele lor sunt de mari sau mici dimensiuni.

Noul brand îşi propune să revoluţioneze piaţa de îmbunătăţire a locuinţei prin oferirea de produse şi soluţii unice axate în primul rând pe design, calitate superioară şi preţuri accesibile. Toate gamele GoodHome sunt concepute pentru a simplifica experienţa clienţilor, cu accent pe 11 dintre cele mai frecvente proiecte de renovare şi reamenajare a locuinţei.

bricodepot

Astfel, ascultând dorinţele clienţilor, designerii vor putea crea produse noi, la preţuri accesibile, prin folosirea unui design inteligent, iar în magazine, clienţii vor găsi experţi care le vor veni în ajutor cu informaţii necesare în procesul de reamenajare. 

În plus, compania mamă a Brico Depot va simplifica mult activitatea consumatorilor, punându-le la dispoziţie instrumente digitale pentru planificarea unui proiect, dar şi produse care sunt uşor de folosit şi de instalat. 

Exemplele includ o baterie care se montează dintr-o singură mişcare, dar şi mobilier de baie modular care se potriveşte oricărui spaţiu. 

bricodepot

Bateriile sunt create pentru a avea un consum redus de apă, iar vopseaua are capacitatea de a purifica aerul. 

Mobilierul modular poate fi montat sau pur şi simplu plasat în orice încăpere, chiar şi în colţurile în care acesta nu poate fi pus, pentru că şi-ar pierde utilitatea.

Au fost create, de asemenea, şi maşini de tuns iarba, extrem de uşoare, ce pot fi folosite chiar şi de persoane cu mobilitate dificilă, sau calorifere ce pot fi comandate de la distanţă, prin intermediul telefonului mobil.

O amplă paletă de culori va fi pusă la dispoziţia clienţilor, în cazul în care printre cele 80 de nuanţe de vopsea pentru interior sau exterior nu se află şi cea dorită, aceasta putând fi realizată de Brico Depot.

Cele mai frecvente 11 proiecte de îmbunătăţire a locuinţei

Proiectele de îmbunătăţire a locuinţei se încadrează într-o multitudine de categorii şi necesită furnizarea de servicii pentru cei care doresc să-şi gestioneze proiectul de la A la Z - în funcţie de abilităţi, timp şi bani. De acum înainte, magazinele şi soluţiile noastre online vor fi proiectate pentru a oferi suport în finalizarea cu uşurinţă a oricărui proiect. Această abordare pe „Proiecte” înseamnă că vom putea oferi clienţilor soluţii integrate, adecvate, indiferent dacă proiectele lor sunt de mari sau mici dimensiuni. Pe baza informaţiilor despre clienţii noştri, am identificat următoarele proiecte esenţiale pentru nevoile clienţilor:

Modernizarea băii 

Renovarea pereţilor interiori şi tavanului

Renovarea unui etaj interior

Construirea şi îmbunătăţirea sistemului de iluminat

Îmbunătăţirea sistemului de încălzire a casei

Crearea şi îmbunătăţirea spaţiului din locuinţă

Întreţinerea locuinţei – interior şi exterior

Modernizarea bucătăriei

Modernizarea, construirea şi întreţinerea grădinii

Securizarea şi automatizarea locuinţei 

Unelte pentru orice proiect

 „Casele sunt importante pentru oameni. Vor să le facă mai bune şi să se simtă mândri de ele. Dar, adesea, îmbunătăţirea locuinţei poate fi complicată şi stresantă, un adevărat coşmar. De aceea, vrem să transformăm complet această activitate, iar îmbunătăţirea locuinţei să se desfăşoare într-un mod cu totul nou.

„GoodHome este noua noastră propunere de îmbunătăţire a locuinţei pentru clienţi, la nivel internaţional, care se bazează pe înţelegerea profundă a clienţilor noştri. Reprezintă toate schimbările pe care le-am făcut – soluţii simple, sustenabile, unice şi inovatoare, rezistente în timp şi accesibile. GoodHome este brandul pe care-l asociem cu tot ceea ce facem pentru ca îmbunătăţirea locuinţei să fie accesibilă tuturor: o nouă ofertă de produse, noi servicii, noi concepte de magazine, centrul nostru de training şi noua noastră fundaţie caritabilă”.

Din luna mai 2019, produsele şi serviciile GoodHome vor fi disponibile online şi în magazinele B&Q, Castorama şi Brico Depôt din Marea Britanie, Franţa, Polonia şi România. 

Kingfisher este o companie internaţională de îmbunătăţire a locuinţei, cu peste 1.300 de magazine în 10 ţări din Europa, Rusia şi Turcia şi cu o echipă de 77.000 de colegi. Brandurile sale principale sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt şi Screwfix. Oferim produse şi servicii pentru îmbunătăţirea locuinţei pentru aproximativ şase milioane de clienţi care fac cumpărături în magazinele noastre şi prin intermediul canalelor online, în fiecare săptămână. Clienţii noştri sunt toţi cei care doresc să-şi îmbunătăţească locuinţa, inclusiv profesionişti şi experţi. Credem că toată lumea ar trebui să aibă o locuinţă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca îmbunătăţirea locuinţei să devină accesibilă tuturor. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite