La eveniment au participat reprezentanţi sindicali din cele peste 20 de companii din cadrul Grampet Group, care numără în total 9.000 de angajaţi.
Grupul de companii Grampet este cel mai mare operator feroviar privat din România şi din regiune şi unul dintre cei mai mari angajatori din ţară. Grampet are în principal capacităţi de transport feroviar (Grup Feroviar Român - GFR), producţie şi reparare de vagoane şi locomotive (Electroputere VFU Paşcani, Reloc Craiova sau Reva Simeria).
Eficientizare fără disponibilizări
Prezent la primul Consiliu Naţional al FSLG, directorul Grup Feroviar Român (GFR), Sorin Chinde, a subliniat că existenţa federaţiei sindicale va aduce un plus eforturilor Grampet de a-şi eficientiza activitatea fără ca acest lucru să presupună disponibilizări.
„Principalul nostru competitor pe piaţă (n.n. - CFR Marfă) a disponibilizat 1.600 de angajaţi anul acesta, iar anul viitor va mai disponibiliza încă 2.500, pentru a se putea eficientiza. Noi căutăm să eficientizăm fără să disponibilizăm. Preferăm să introducem angajaţii în programe de reconversie profesională, pe cheltuiala companiei“, a precizat Sorin Chinde.
FSLG este afiliată la confederaţia Blocul Naţional Sindical (BNS). Preşedintele BNS, Dumitru Costin, le-a prezentat în detaliu sindicaliştilor de la Grampet principalele aspecte ale mişcării sindicale din România şi le-a recomandat să promoveze un dialog de tip „win-win“ (câştig-câştig) cu administraţia.
„Scopul FSLG este acela de a îmbunătăţi comunicarea dintre administraţie şi nevoile angajaţilor“, a declarat preşedintele FSLG, Cătălin Angheli.
El a fost desemnat ca reprezentant al BNS în Comisia de Dialog Social de la Ministerul Transporturilor.
Adauga Comentariu
Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos
Varianta 1
Autentificare cu contul adevarul.ro
Varianta 2
Autentificare cu contul de Facebook
0 Comentarii
Sortare: Cronologic · Dupa popularitate