Jean Valvis, CEO al Valvis Holding: „România poate deveni patria apelor minerale ale planetei“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Proprietarul brandurilor Aqua Carpatica şi al vinurilor Sâmbureşti a propus miercuri, în premieră la Adevărul Live, un nou brand naţional.

De peste zece ani Jean Valvis, un cunoscut om de afaceri, le transmite constant românilor că a venit vremea de a-şi crea propriul brand de ţară. Elveţian de origine elenă, Valvis trăieşte de 26 de ani în România, ţară despre care spune că i-a devenit mai mult decât propria casă, precizând că se simte „un bucovinean prin adopţie”. Până în anii 2000 a creat două branduri, Dorna, în domeniul apelor minerale, şi LaDorna, în cel al produselor lactate, pe care le-a vândut cu mare succes. Apoi, a revenit în domeniul exploatării apelor minerale, creînd un nou brand, Aqua Carpatica, cu care a reuşit să cucerească aproape întreaga planetă. Exporturile de Aqua Carpatica ajung azi în Japonia şi Statele Unite, ca să nu mai vorbim de vestul continentului european. „La Los Angeles azi vânzările noastre le-au depăşit pe cele ale francezilor de la Evian. Reţineţi, asta se întâmplă în capitala mondială a filmului, acolo unde trăiesc VIP-urile cinematografiei lumii, cele care ne intră în fiecare zi în case prin intermediul Netflix, mai nou!”, a declarat Jean Valvis.

De data asta însă, Jean Valvis a decis că e timpul să ridice ştacheta şi a înregistrat deja la OSIM sloganul cu ajutorul căruia crede cu tărie că am putea construi noul nostru brand naţional: „România – patria apelor minerale!”.

Iar argumentele sale sunt extrem de solide. În primul rând, spune Jean Valvis, România deţine 60% din totalul izvoarelor de apă minerală ale Europei şi circa 2.500 de izvoare naturale. Apoi, trebuie spus că România deţine nu doar izvoare de apă minerală plată, ci şi carbo-gazoasă în stare pură, fără a fi nevoie de adaos de bioxid de carbon, fapt cu care puţine ţări din lume se pot lăuda cu aşa ceva. Apoi, faptul că România deţine încă un număr important de păduri sălbatice şi că agricultura nu e încă adepta pe scară largă a tehnologiilor de grăbire a diverselor culturi contribuie decisiv la păstrarea curată a solul şi subsolului naţional, dar şi la ţinerea sub control a poluării.

„Sunt dispus să cedez gratuit statului român sloganul anunţat, ba chiar să contribui financiar la campania media prin care să anunţăm lumea întreagă ce poate face România pentru această planetă. Fiindcă România poate deveni oricând un fel de Rolls-Royce, de Ferrari al apelor minerale ale lumii, atât de pură este apa de la noi!”, a precizat Valvis. În opinia sa, dacă francezul se poate lăuda cu vinul de Bordeaux, elveţianul cu ceasurile sale de lux, iar grecul cu brânza feta, românul poate intra în această dispută cu argumentul forte al apelor naturale. 

Jean Valvis a mai precizat că va lucra în parteneriat cu orice alt brand de apă minerală din România, indiferent de numele acestuia, şi că va bate la uşile tuturor autorităţilor române dispuse să-l ajute, de la ministerul de resort, la parlament şi chiar la Preşedinţia ţării.  

Până în prezent România a încercat în mai multe rânduri să se impună la nivel mondial fie cu ajutorul brandului Dracula, propus în 2001 de ministrul Turismului de atunci Dan Matei Agathon, fie cu cel din 2010 al celebrei Elena Udrea - „Exploraţi grădina Carpaţilor”. Cert e doar faptul că eterna şi fascinanta Românie a rămas până azi în domeniu cu onoarea nereperată!.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite