Kaufland a ajuns la 12.500 de angajaţi în România. Ce salarii le oferă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
calarasi kaufland

Kaufland România a ajuns la 12.500 de angajaţi cu normă întreagă în România, a anunţat marţi compania, precizând că a crescut periodic salariile angajaţilor săi.

Kaufland România dovedeşte în mod constant că este un lider al pieţei locale de retail, al patrulea după cifra de afaceri aproximată la circa 11,87 miliarde lei, dar şi unul dintre cei mai mari angajatori din sectorul privat. Cel mai recent studiu care analizează datele financiare, investiţiile companiei şi impactul social adus asupra economiei locale în anul 2019 confirmă acest lucru. 

Anul trecut, Kaufland a generat valoarea adăugată directă în România de aproximativ 461,7 milioane de euro, oferă 12.500 de locuri de muncă cu normă întreagă şi susţine aproape 48.000 de locuri de muncă în economia românească prin activitatea, investiţiile şi salariile oferite. Impactul e cu atât mai puternic cu cât Kaufland România creează parteneriate şi pe termen lung cu producători locali: 85% din produsele de la raft sunt provenite de la furnizori români, iar din fiecare leu cheltuit la casă, 66% merg direct către afaceri româneşti.

Mai mult, activitatea de CSR a Kaufland România a mers şi mai departe prin investiţii semnificative de peste 40 milioane de lei - în perioada ianuarie 2019 până în martie 2020 - în programe de educaţie, sănătate, sport, cultură şi de protecţie a mediului. Compania şi-a maximizat eforturile de implicare şi, alături de mai multe ONG-uri din ţară, a derulat de-a lungul anului trecut 136 de proiecte cu o valoare totală de 7,7 milioane de euro care au venit în sprijinul a 82 de organizaţii cu peste 2,4 milioane de beneficiari.

În plus, Kaufland este primul retailer care îşi reduce drastic consumul de plastic. Încă din 2018, compania întâmpină comunitatea cu soluţii proprii inovatoare prin lansarea unui concept de magazine realizate după o strategie anti-plastic. Acest demers presupune eliminarea a peste 90% din materialele consumabile de plastic de unică folosinţă utilizate. Cuantumul investiţiei în astfel de proiecte inovatoare, dar şi în altele de modernizare pentru extinderea reţelei  Kaufland ajunge la aproximativ 807 milioane lei.

„Suntem în România din 2005 şi cu siguranţă putem spune că am construit o comunitate prin fiecare plus pe care l-am adus anual. Ne-am creat o echipă mare care joacă un rol semnificativ în succesul Kaufland, formată nu doar din angajaţii noştri ci şi din parteneri locali, din toate părţile ţării, care ne ajută să oferim produse întotdeauna proaspete şi de cea mai înaltă calitate. În plus, am construit proiecte de impact alături de organizaţii conduse de aceeaşi dorinţă ca si noi: de a face lucrurile să funcţioneze şi mai bine. Vom continua să investim în România şi să ne consolidăm poziţia de lider. Viziunea noastră este de a avea 160 de magazine până în 2024. ”, declară Marco Hößl, Director General Kaufland România.  

„Salariul net minim Kaufland este cu 60% peste salariul net minim oferit la nivel naţional. Este important de menţionat şi faptul că, prin activitatea şi parteneriatele sale, Kaufland a creat (direct, indirect şi indus) în total aproximativ 60.506 de locuri de muncă în economia românească doar în 2019 - echivalentul a aproximativ 1,2% din totalul pieţei locale. 

În fiecare an, compania creşte venitul minim în companie, în prezent ajungând la 3.650 lei brut, la care se adaugă şi tichetele de masă, sumă ce poate creşte în funcţie de specificul socio-economic al fiecărei regiuni din ţară”, a informat compania.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite