Afaceri

articolul anterior articolul urmator

Lidl deschide un nou magazin şi face angajări

2
26 Jun 2019 08:20:25
Autor: Afrodita Cicovschi

Deschiderea unităţii din Bucureşti îi aşteaptă pe clienţi cu promoţii şi acţiuni speciale. În ziua inaugurării vor fi reduceri de peste 20% la articole nealimentare, dar şi la cele alimentare, precum mezeluri, lactate, dulciuri şi altele, a anunţat compania .

Lidl continuă procesul de expansiune din România prin deschiderea unui nou magazin în Bucureşti, pe data de 27 iunie. Noua unitate este situată pe Str. Străuleşti, Nr. 69 F, şi are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1300 m². Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea aproximativ 25 de noi locuri de muncă.
 
Lidl investeşte constant în optimizarea unităţilor din România şi inaugurează un nou magazin în Bucureşti, ce dispune de un spaţiu verde total de peste 2700 m², de două ori mai mult decât suprafaţa de vânzare, şi are aproximativ 120 de locuri de parcare. Orarul de funcţionare va fi de luni până sâmbătă, între 07:30 şi 22:00, iar duminică între 08:00 şi 21:00. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea aproximativ 25 de noi locuri de muncă.
 
Procesul de execuţie a noului magazin se află în linie cu strategia de sustenabilitate care face parte din modelul de business Lidl, prin folosirea unor tehnologii avansate din domeniul construcţiilor şi în conformitate cu normele de protecţie a mediului. Astfel, în continuarea demersurilor de dezvoltare durabilă asumate de companie, Lidl adoptă o serie de soluţii şi tehnologii moderne, care asigură standardele înalte de eficienţă energetică. De exemplu, în unitate sunt instalate sisteme de iluminat cu LED, cu senzor de prezenţă şi sisteme de recuperare a căldurii, integrate în instalaţiile de ventilaţie. 
 
Deschiderea unităţii din Bucureşti îi aşteaptă pe clienţi cu promoţii şi acţiuni speciale. În ziua inaugurării vor fi reduceri de peste 20% la articole nealimentare, dar şi la cele alimentare, precum mezeluri, lactate, dulciuri şi altele. 
 
Inaugurarea acestui magazin continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţea fiind produse în România. 
 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

2 Comentarii

Adrian Foangă
26.06.2019, 10:17:12

Lidl e magazin pentru clasa superioara, eu merg foarte des, ca imi permit.

+1 (3 voturi)
foarte atent
26.06.2019, 11:59:54

clasa superioara?! eu credeam ca e un magazin low cost

+1 (1 vot)